2012. április 1., vasárnap

Sleeping

Ma sem unatkoztam, hiszen jó sokáig aludtam, fél 1 körül eszméltem rá, hogy bizony szépen elaludtam ma, na de sebaj. Még mindig jobb, mintha rosszul aludtam volna vagy egy sulis napon aludtam volna át az ébresztőt. Sajna volt már rá példa, nagyon rossz is volt, mert pont zh-t írtunk és hát persze már nem is értem be aznap arra az órára. Na de, most nem erről volt szó. Meg is érdemeltem egy kis lustálkodást így reggel, az óraállítás óta nem pihentem túl sokat, de azt hiszem ezzel vagytok még páran így.
I didn't have time to be bored today. I slept a lot, and I realized that I overslept around half past 12. It was better than sleeping badly, so I don't mind it. I think I deserved a little bit of lazyness, the time was changed recently, so I guess I'm not alone.

És lássuk mit is csináltam végül ma. Nekiálltam szakdolgozatot írni! Amint lesz egy kis időm úgy fogok haladni vele nagyon jól. Ami azt illeti már majdnem kész van a fele, ez pedig nagy szám és én nagyon örülök neki! Ezért sem örülnék, ha újra kéne írnom az egészet. Valahogy visszavetne a lendületemből.
And what did I do today? Wrote my paper. When I have a little time I write more and more to it, and I am making progress which is pretty good. I am almost half ready with that and I am so happy about is. I wouldn't want to re-write it, it would make me less interested or less dynamic.

Ezen kívül ma még sütöttem is!! Aludt tejes prószát, ami családi kis kedvenc receptem, vagyis sütim. Általában este szoktuk ezt enni vacsira, tesómnak külön nem lekvárosan készítem, mert amúgy azzal az igazi, de üresen is nagyon fincsi. Egy ideje már megakartam csinálni, de valahogy húztam-halasztottam a dolgot, mivel kevés alkalom lett volna rá, hogy elkészítsem, és hát ehhez igazi házitej is kell, ami elég ritka. De ezzel szerencsénk van, pont a közelben van egy házi tejes, és tejtermékekkel foglalkozó kis árus, akitől mindig vesszük és tényleg nagyon jó! :) És akkor egy kép, lehet még lesz majd felvágva is. :)
I made a cake today! It's a special thing I can't translate, but it's made of real milk, actually curd, and I made half of it without jam, cause my sister loves without it. 

Tetszik? Kipróbálnátok ezt a finomságot?
Do you like it? Would you try this cake?

2 megjegyzés:

  1. Nagyon jó :) és ez akkor lényegében egy édes tészta? Tehát süti? Gusztusos!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nem kifejezetten édes, de nem is sós. a lekvár teszi az igazivá, tehát nem az az amerikai fajta tocsog a cukorban. a tejhez kell tojás, liszt és kevés cukor, mokkáskanál só, meg kis étolaj (cukor és étolaj meg egy kicsi a tetejére is) szerintem nagyon fini, ha gondolod majd adok receptet. :)

      Törlés