2012. május 12., szombat

Exam outfit

Ez a mai egy gyors poszt lesz, mert nagy tanulásban vagyok a hétfői vizsgámra, 40 tételt kéne ez alatt a 2 nap alatt megtanulnom. Érdekes lesz, de igyekszem helytállni és nem megbukni hétfőn. :)
I brought you a quick post today, as I am learning pretty hard for my exam on Monday. Have to know 40 topics and I have two days to memorize. It's interetsing but I'm gonna do everything I can to pass the exam. :)


Ígértem, hogy megmutatom az új frizurámat, és hoztam egy pénteki vizsgázós outfitet is. (nem volt szóbeli, így nem öltöztem nagyon ki, de szerintem csinos voltam)

I also promised to show you my new haircut and I brought an outfit from Friday. (I had an exam, but it wasn't oral so I didn't dress up as if it would have been an oral exam, still I think I was pretty)
Az új frizura/The new haircut
Felső/T-shirt: Promod
Nyaklánc/necklace: SIX
Imádom ezt a szandált, olyan kis kényelmes, rohangálós és nem tudja feltörni a lábat! :)
I just love this sandal, it's very comfortable and it doesn't hurt my feet! :)
Napszemüveg/sunglasses: SIX
Top: C&A
Nyaklánc/necklace: SIX
Karkötő/bracelet: SIX
Óra/watch: Ice Watch
Nadrág/jeans: Pull & Bear
Szandál/sandal: Deichmann 
A körmeimet mostanában nem lakkozom, mert erősítő kúrán vannak és ez 3 hétig tart, majd szülinapom után lesz kész és remélem tudok nektek véleményet (pozitívat lehetőleg) mondani. Az essence ultra strong nail hardener-jét használom, amiben formaldehid is van. Vannak erről tapasztalaitok esetleg?
I don't varnish my nails recently, cause they are on a hardening course which last 3 weeks, so after my birthday it's finished and I hope I can tell you my experiences (rather a positive one). I use essence's ultra strong nail hardener which contains formaldehyde. Do you have any experience with that?


További kellemes hétvégét és jó készülést, azoknak, akik a héten szintén vizsgáznak!

Have a nice weekend and preparing for those who have any exams next week!

3 megjegyzés:

  1. tényleg nagyon csini, főleg ez a gatya nagyon jóó :) hasonlót láttam most nemrég a c&a-ba :)

    VálaszTörlés