2012. május 1., kedd

I like cooking!

De még mennyire! Olyan régen éreztem így, mindig picit lusta voltam, de ma rávettem magam -lévén nagyon szép csirkénk itthon-, hogy alkossak valamit. Plusz hétvégén vettem kukoricát és rizst is, így minden adott volt hozzá. :)
I like cooking so much! I haven't felt this for a long time and to be honest I was kinda lazy too. But today I did the lunch for myself. We had chicken,rice at home and I bought maize. :)

Úgyhogy a mai ebéd igen gyorsan (max 20 perc alatt) megvolt, és ahogy az lenni szokott nálam, ismét finom lett. Pár hete készítettem almás pitét, azóta kb. nem csináltam sok mindent a konyhában. Pedig érik már a lángos is, ismét! :) Tavaly készítettünk először tesómmal, és a látszat ellenére igenis lángos volt. :) 
Today's lunch was quickly done ( in maximum 20 minutes) and it was delicious as always. A few weeks ago I made apple pie but nothing more since then. I wanna make lángos again. :)
A mai ebéd: fahéjas csirke, kukoricás rizzsel :)
Tavalyi lángosparti :)
És mivel ma még várt rám az ablakok tisztítása, így hát erről is mutatok egy előtte-utána képet. :) Jó érzés, már sokkal szebb a lakás. Ez még a tavaszi nagytakarítás nálam, kicsit megkésve. :)
And today was a good day for me to clean the windows, so I'm gonna show you a before-after pic :) It's a good feeling knowing it's clean. I had time to do the spring-time house cleaning just now. :)

ELŐTTE: (látszik, hogy azért tényleg ráfért)
BEFORE

UTÁNA: (mennyivel szebb!)
AFTER
És végül egy outfit szombatról (bocsi a tükörben fotózós képért). El voltam a városban nyomtatni és záródogát köttetni, de még én sem gondoltam, hogy ilyen jó idő lesz! Előkerültek a nyári cipők!! :)
I wore this outfit on Saturday (sorry for the mirror pic). I was in the city but when I woke up I didn't or rather couldn't imagine that I can take my summer shoes out from the wardrobe. :)
Napszemüveg - Sunglasses: SIX
Felső - Top: C&A
Farmer - Jeans: Retro Jeans
Táska - Bag: anyáé volt - my mom's
(körömlakk - nail polish: Catrice - Am I Blue or Green?)
az új kedvenc
the new favourite :)
Milyen volt a hétvégétek? :)
How was your weekend? :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése