2012. május 26., szombat

Kalória bomba

Sziasztok!
Tegnap elindítottam a blog fb oldalát, amit itt elérhettek és már ott is lehet követni! :) Oda fogok olyat is kitenni olykor, amiket itt nem osztok majd meg (képek, idézetek, ilyesmi), úgyhogy érdemes lesz like-olni az oldalt! :)
Az oldalsávba is kitettem a linket és már fb share gombot is találtok ugyanitt.
Yesterday I started the fb page for my blog which you can check and like here. :) I will post there more things, not only my blog posts, but other stuff too, like quotes, pictures... so I think it's worth liking my fb page, too! And I put the fb share button there, too.


Tegnap este elmentünk csajos programra anyával és tesómmal, igyekszek kimozdulni otthonról, vacsizni mentünk az Aréna Pizza Hut-ba, de előtte a nyugatin benéztünk az Alexandrába. Kaptunk mindketten egy könyvet, én a Dr. Csont c. sorozat alapjául szolgáló könyvet vettem.

Last night I went to have a girls' night out with my mom and sis, I am trying to go out more often, and we went to Aréna Pizza Hut, Bp. Before going there we stopped by at Alexandra, near the Nyugati train station. We both got a book from mom, I bought the book that is the basis of Bones, the series on TV.
És mivel ma ünnepeltük a szülinapomat, így ma kaptam ajándékokat, egy baglyos fülbevalót, egy üveglencsés nyakláncot, egy masnis kitűzőt, az új Coelho könyvet, megkaptam a szakdogámat bekötött példányban! És persze nem maradhat el a torta és a szülinapi ebéd/vacsi sem.
Elmentünk a városba, amiről fb-on már mutattam is egy képet, de azért itt is megmutatom, a városháza:
Since we were celebrating today I got my presents, an owl earring, a glass beaded necklace, a bow pin, the new Coelho book, and my final paper for leaving school wrapped in a nice bonding. And I also got a cake, and a birthday dinner.
We went to the city, I posted a pic about it on fb, but I wanna show you the town hall:

Yummy <3

2 megjegyzés: