2012. május 29., kedd

Lace

Sziasztok!
Ma egy kis haul bejegyzéssel készültem, elég random módon, mert ma bementem a városba ebédelni, és benéztem a müller-be, aztán new yorker-be és a bizsu boltba is.
A múlt hetem eléggé rosszul alakult, különösen egy dologgal kapcsolatban, amiről most nem szeretnék beszélni. Talán majd egyszer, de tudjátok, a magánéletem azért még mindig nem blog téma.
See ya!
Today I brought you a haul post, quite a random one, cause I went to the city today, and I stopped by at Müller, New Yorker and Bijou Brigitte.
Last week wasn't a very good week for me, especially in connection with something I do not want to talk about now. Maybe later, but you know my private life is still my own and I don't intend to share it.
Szóval most igyekszem magammal foglalkozni, közben persze nem elengedni magam, erősnek maradni, olyankor is, amikor nagyon nehéz! A futás is jó arra, hogy levezessem a feszültséget és kicsit kiengedjem magamból a gőzt. Na meg persze fitten tart! És addig sem gondolkodok. Meg persze időm nagy részében tanulok, olvasok, zenét hallgatok (kizárólag vidámat!).
So I am trying to deal with the things I really want to do, try to reach my goals, (some I know I can't have now) and stay strong, even when it's very hard! Running is a good way for me to handle stress and it keeps me fit! And I don't think when I run. But most of my time I am studying, reading, listening to music (only the ones I don't cry at!).
Mutatom is, hogy mit vettem, mivel ez egy haul bejegyzés, mint már említettem. Első körben a Müller-be mentem be, mert itt kerestem az essence fruity limitált kollekcióból egy körömlakkot, persze pont nem volt. Úgyhogy végignéztem az összes sminkterméket, kb fél órát biztosan elvoltam a boltban, míg végül egy essence lakkot vadásztam.
Aztán benéztem a New Yorker-be, ahol ezer éve nem találtam semmit, amit megvettem volna, most meg rögtön kb. 8 szoknyát vittem próbálni, persze azért volt ennyi mert nem tudtam eldönteni, hogy a kisebb is jó lesz-e. Szóval 2-t is elvittem, egy gyönyörű csipkéset!!! és egy rohangálósabb térdig érőt.
És végül benéztem a Bijou Brigitte-be, ahol egy kitűző/hajbavaló talált gazdára. :)
Let me show you what I got for you today. First, I went to Müller, cause I wanted to buy a nail polish from the fruity collection of essence, but there wasn't any that I fancied. So I was standing there and watching every make up thing I think, for half an hour. Finally I got an essence nail polish, called "kiss me goodbye".
Then I stopped by at New Yorker where I haven't been able to find anything for a long time, but now I managed to hunt down 2 skirts! One is a super cool lace skirt, I just love it so much! and the other is a knee length one.
And finally I bought a brooch/hair clip in Bijou Brigitte. :)

És a legjobb dolog, ez a szoknya! Nagy kedvencem lesz! :)
And the best thing is this skirt! It will be a big favourite! :)


Mit gondoltok? Viselnétek?
What do you think? Would you wear any of these?
- képek: saját, weheartit -

4 megjegyzés:

  1. jaaj gyönyörű az a csipkés szoknya tényleg! mennyibe került?:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. 2.990 ft volt mindkét szoknya. elég sokat leakcióztak. :)

      Törlés
  2. ez a csipkegyönyör keeell :) bekell néznem holnap a newyorkerbe :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ugye? azonnal belezúgtam amint megláttam magamon! :)

      Törlés