2012. május 25., péntek

Napi idézet

Sziasztok!
Arra gondoltam, hogy indítok egy napi idézet sorozatot, a kedveinc idézeteimet (többnyire angolul) fogom nektek megmutatni mostantól bizonyos időközönként. De mielőtt a maira sor kerülne, előbb összefoglalom gyorsan a hetemet, ami nem pont úgy alakult, ahogy terveztem. Hétvégén hazamegyek vidékre kicsit, neki kell állnom tanulni a záróvizsgákra és hát régen voltam már otthon. Plusz szülinapi ünneplés is lesz. 
I thought I would start a new daily quotes series, I'd like to show you my favourite ones (mainly in English) from now on. But before I give you the first, I'd like to say a few words about my week. This weekend I am going home, to the countryside, and I am starting studying for my final exams... And there's gonna be a birthday celebration too.

A jó hírem az, hogy a héten nekiálltam futni, amit a másik blogomban is olvashattatok (itt). Teljesen elfelejtettem milyen érzés újra valamit csak magamért csinálni! És nagyon jól esett, hogy őszinte legyek. Nem akarom feladni vagy abbahagyni. Gimi végén kezdtem el futni, aztán amikor felkerültem Pestre, kicsit abbamaradt. Kondit is kerestünk barátnőmmel, ami végülis annyira nem jött be, aztán jött a munka lehetőség, ahol edzésben tudtam maradni. Végül április óta van több szabadidőm, és már akkor is elhatároztam, de végül csak hétfőn mentem le futni!
Monoton, de kondiban tart. Nekem ez lenne a célom, nem a fogyás vagy ilyesmi, mert már nem tudom, hova tudnék fogyni. :)
The good news is that I started running again which you can also read about in my other blog (here). I think it's a great feeling now, and I don't want to give it up. I started running in high school and since I am studying at Budapest I kinda quit it. My friend and I searched for a place to work out but it wasn't really the best, and then I got a job, and I was in shape :) Since April I have more free time and I decided then that I will start it again, so on Monday I actually went. :)
I know it's montonic, but it keeps me in shape. My aim is not losing weight.
És akkor a beígért napi idézet:
And the quote is:
"Memory is a way of holding onto the things you love, the things you are, the things you never want to lose."


Imádom ezt az idézetet! Nektek is tetszik?
I love this quote! Do you like it, too?
- kép: weheartit -

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése