2012. május 20., vasárnap

Things I like this week #1

A hetem egészen jól alakult, jövő héten szülinapi ünneplés lesz, aztán nekieshetek megint tanulni, ezúttal a záróvizsgákra. 
Csak pár szóban szeretném összefoglalni a hetemet:
- shopping anyával és tesómmal
- sok-sok új könyv
- befejeztem a normál vizsgaidőszakot
- új bikini
- befejeztem az egyik modult záróvizsgára
- megoldottam az ékszertárolást egy időre (már csak a sminkcuccoknak kell vmi speckó tároló meg a körömlakkoknak)
- spontaneitás


My week was pretty cool, next week I'm gonna celebrate my birthday, after that I can start learning again for my final exams.

Only a few words about this week:
- shopping with mom and sis
- new books
- I finished my normal exam period
- new bikini
- finished one of the moduls for the final exam
- I managed storing my jewellery for a while (I have to find a solution for storing my make up and nail polishes, too)
- spontaneous things


Hoztam pár képet a hétről.

Few pictures from this week.

Jelenleg így oldottam meg: 6 nyaklánc, 4 gyűrű, 4 kitűző, egy fülbevaló és egy karkötő került be. A nivea-s dobozokan szintén fülbevalók vannak.
This is how I store my jewellery right now: 6 necklaces, 4 rings, 4 pins, a bracelet and an earring. in the small nivea boxes I have earrings, too.
Ti hogy töltöttétek a hetet? Mit terveztek jövő hétre?
What did you do this week? What are your plans for next week?

2 megjegyzés:

  1. De jooo!!
    Meg egy ket-nyelvu blog.:) Meg latom Neked is van gyurmasnyalokad!

    Viki
    www.vikcis.blogg.se

    VálaszTörlés