2012. június 6., szerda

Fairy

Sziasztok!
Ma egy gyors posztra lesz csak időm, remélem nem bánjátok, de ki sem látszom a tanulnivalóból. Leköti minden időmet, ma elterveztem, hogy délután elmegyek futni, amit sikerült is, de a héten most először, úgyhogy annyira nincs rá időm. :( Pedig kell egy kis kikapcsolódás.
Na majd holnap elmegyek ZP-be Mystery Gang koncertre, meg kicsit "pihenek" (be kell mennem suliba korán reggel és délutánig bent leszek).
Viszont van egy jó hírem is! Aki követ fb-on, már látta, hogy júliusban egy éves lesz a blog, ezért nyereményjátékot fogok indítani. Ha van ötletetek, hogy minek örülnétek, mint nyeremény, akkor hagyjatok kommentet itt vagy a fb-os bejegyzés alatt. A nyereményjátékot valószínűleg júliusban fogom meghirdetni, mivel július elejéig vizsgáim lesznek.
Hey guys!
I came with a quick post today, I am fully concentrating on my final exams, it takes up most of my time. I planned to go running today, and the thing is that this week I managed it only today. :( I know having some rest is essential.
Tomorrow I am going to ZP for a Mystery Gang concert, so I am having a little rest tomorrow. (I have to go to school in the morning though...)


Amiről ma gyors posztot terveztem az az új körömlakkom, az "enchanted fairy". (essence, colour&go) Hallottam én is az új külsőről, nem vagyok elájulva tőle, de remélem pozitívan fogok majd csalódni. :) Bár én most is szeretem az essence lakkokat, ebből van a legtöbb (7 db) a készletemben. Szóval a lakk:

And today's post is about my new nail polish "enchanted fairy" by essence (colour&go). I've heard it's changing "clothes", I don't really like it, but I hope I will be positively disappointed. :) I like essence nail polishes, I have the most from them in my collection (7 pieces). So the polish:


És végül pár kép a tanulás közben/előtt:
And a few pics during/before studying:

Ne felejtsétek, már él a blog facebook oldala! Csekkoljátok.
Don't forget that the blog already have a fb page! :) Check in.

2 megjegyzés: