2012. június 18., hétfő

Things I love today: lemonade

Nagy tanulásban vagyok, mivel szerdán kezdődik (ez a nem is tudom milyen szavakkal illessem) záróvizsga sorozat. Mivel alig várom, hogy vége legyen és még számtalan dolgot szeretnék addig befejezni (ami most elég lehetetlennek tűnik), így csak egy gyors bejegyzést hoztam mára.
I am studying for my final exams which start on wednesday... I am looking forward to end this very much, though I want a lot of things to be done, so it will be a quick post now.



Még nem is mutattam nektek képeket az előző hétről, pedig találkoztam barátnőmmel a városban (vidéken) és beültünk limonádézni. Ő bodzásat, én epreset rendeltem a nagy melegben. Nos, most is ez a történet áll fenn, 30 fokok, vizsgák a héten... jó kis kilátások. De az vigasztal, hogy mindjárt túl leszünk rajta és akkor játszatunk is blog szülinapi nyereményjátékot. :)
I haven't yet shown you pics about my last week, when I met my friend and stopped by to drink some lemonde and talk. It's really hot here, 30° centigrade :) and exams will be in this weather. But it will soon be over (I hope) and I can get back with my giveaway soon. :)


Ha tehetitek igyatok sokat ebben a melegben, napozzatok, bulizzatok, és csináljatok minél izgibb programokat (helyettem is)!
If you can, drink as much as possible in this hot weather, go sunbathing, go to parties, and have lots of fun!
- képek: weheartit, google, saját -

4 megjegyzés:

  1. nagyon guszták!:)

    és kitartás, kalappal!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi! remélem nem lesz nagyon nehéz.

      Törlés
    2. Huuu... ezek a limonádék :-) Annyira jól néznek ki, imádom őket :-)) <3 legjobb ebben a melegben!

      Törlés
    3. jól is esett aznap nagyon! :D

      Törlés