2012. július 30., hétfő

AVON products

Sziasztok!
Ma egy Avonos bejegyzést osztok meg veletek, a nemrégiben vásárolt Avon termékeimről. Még tesztelés alatt vannak.


Miket vettem?
1. nail experts - strong result körömerősítő folyadék

Sajnos a körmeim elég gyengék, töredeznek, és ez ellen szeretnék valamit tenni. Sok pozitív véleményt olvastam erről a folyadékról, így meg mertem venni, és reményeim szerint jól fog teljesíteni nálam is. Éppen tesztelés alatt van, szerdán végzek a kúrával, és ha kell, még folytatom. Nagyon hiányzik már a körömlakk az tény, de kibírom, ha ettől erősebbek és szebbek lesznek a körmeim.

2. naturals body scrub - epres testradír
Még nem volt testradírom, és a naturals termékek 2-t vihet 998 Ft-ért voltak akciósak, ezen felül minden további termék 7-800 Ft körül volt. Az akció kettesével volt, így vettem ezt a radírt, és a többi terméket. Nagyon tetszik az illata, de negatívuma, hogy zuhanyzás után nem érzem magamon. Ami lehet, hogy nem is olyan nagy probléma, mert nagyon is eperre emlékeztet az illata, olyan szinten, hogy megéhezel tőle. :)

3. naturals face scrub - gránátalmás arcradír
Úgy voltam ezzel is, mint az epres testradírral, így arcradírt sem használtam eddig. Nagyon tetszik az illata, ez elmondható az összes termékre, amiket vettem Avonból (kivéve a körömápoló folyadékra). Kellemes az illatuk, nem túl tömény, nem túl sok. Jó érzés ezzel a termékkel dolgozni, bár még nem tudok ennél többet mondani róla, hiszen még csak párszor használtam.

4. naturals peel off mask - teafa és uborka lehúzható arcmaszk
Ő szombaton debütált nálam, arcradírozás után felkentem, hogy kipróbáljam. Tisztító teafa és uborka arcmaszk. A tisztító hatást éreztem is, nagyon kellemes volt, illata is tetszik. Gondolom többeteket az érdekel, hogy valóban lehúzható-e. Erre a válaszom igen! Arra kell figyelni, hogy egy bizonyos vastagság meglegyen, és nagyjából mindenhol ilyen legyen, mert ez megkönnyíti a lehúzást. :) Amit éreztem, amikor felkentem, pár perc múlva kissé húzta az arcomat, de nem negatív értelemben véve, hanem éreztem, hogy elkezdett hatni. Persze nagyon ilyenkor ne akarjunk mosolyogni, mert az nehezebben megy. :)

5. naturals shower gel - görögdinnyés tusolózselé
Görögdinnye illata van! :) Meglepő, nem igaz? Ez a termék is tetszik, de tusolás után már nem érzem magamon az illatát. Lehet, csak én nem érzem.

6. Herve Leger Femme parfüm
Nagyon szép maga a parfüm, stílusosan van tálalva! Az illatáról nehezebb nyilatkoznom, mert ez mindenkinek máshogy hat a bőrén, ami ugye nagyon sok dolog függvénye. A lényeg, hogy nekem tetszik, és egy virágos-fás illatról beszélhetünk. A dobozán ez áll róla: "magabiztos és hihetetlenül szexi...csábító frissesség, egzotikus virágok, rabul ejtő, mézédes fás illatok - ez maga a csábítás.". Van ám marketing! :) :D

Vásároltatok mostanában Avon termékeket? Mit gondoltok a márkáról?

2 megjegyzés:

  1. Nagyon szép a repedezős lakk a körmödön! A lehúzható maszkot én is használtam már, nekem bevált. :) Most találtam rá a blogodra, nagyon tetszik, úgyhogy van egy új feliratkozód. :)
    Ha van kedved, nézz be hozzám:

    http://roseballerina.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  2. :) köszi a kommentet, megnézem a blogod.

    VálaszTörlés