2012. július 8., vasárnap

Barry M Croc Nail Effects

Sziasztok!
Ma a Barry M különleges hatású lakkjáról hoztam pár képet és az eddigi tapasztalataimat, véleményemet. A Croc Nail Effects lakkhoz a MUP-ból jutottam hozzá, akciós áron. Még július 31-ig tart az akciójuk, itt megnézhetitek, és megrendelhetitek. Megnéztem a Barry M honlapján található video-t is, mielőtt megvettem.
Hey girls!
I came with a post about a special effect nail polish, from Barry M, and I'd like to share my views, and opinion on this topic. This polish is the Croc Nail Effects, which I bought from online in a nice price. I also watched the video on Barry M's webpage, before buying.


A lakkok, amiket használtam:

The nail polishes I used:
Barry M Croc Nail Effects és Catrice (540) Am I Blue or Green?
A kisujjamon kipróbáltam még a H&M Peppermint Fusion-t is, nem rossz, de én mindenképpen világosabb, kontrasztosabb színnel ajánlanám.
Barry M Croc Nail Effects and Catrice (540) Am I Blue or Green?
I tried out H&M's Peppermint Fusion, too, it's not bad either, but I think a lighter, more contrasting colour is better.


És végül ez lett belőle:
And what came out if it is this:


Használata az üvegen le van írva:
The usage is on the bottle:

Szerintem elég jól le van írva, hogyan kell használni, aki tud angolul, annak ez nagyon hasznos tud lenni, aki pedig bizonytalanabb az angol tudásában, annak a Barry M honlapján bemutatott videó is segíthet. Egy a lényeg: nem szabad a teljesen száradt, illetve friss (nedves) körmökre felvinni, mert csúnya lesz a kroki effect. :D
I think it's written well enough, how to use, and if you speak good English, it can be very useful, those who are not so sure about their English, should watch the video tutorial on Barry M's webpage. The main thing is, that you mustn't put it on totally dry or totally fresh (wet) nails, because the effect won't be nice. :D

A tartóssága még tesztelés alatt áll, én két réteg alapszínt vittem fel (Catrice), és egy réteg effect lakkot. Nem használtam fedőlakkot, majd kiderül, kell-e.
Its permanency is under testing, I used two coats of Catrice, and one of the effect polish. I didn't use sealer polish, I will see whether it's necessary or not.

Mi a véleményetek a lakkról?
Remélem tetszett a poszt, ne felejtsétek el a nyereményjátékot, illetve feliratkozni, amennyiben újak vagytok! :) 
What do you think about the polish?
Hope you liked the post, don't forget to subscribe if you're new! :)

2 megjegyzés:

  1. Juj, ez nagyon jó! Jó a kontraszt a két szín között, és hát a kroki hatás, nagyon kis szép :)

    VálaszTörlés