2012. július 8., vasárnap

Díjat kaptam

Sziasztok!
A héten díjat kaptam Tündétől. Köszönöm!

A szabályok a következők:


  • Mindenkinek 11 dolgot kell mondania magáról
  • A jelölő mindegyik kérdésére válaszolni kell
  • 11 kérdést kell feltenni a jelölteknek
  • 11 embert meg kell jelölni és linkelni
  • Nincs visszaadás/visszajelölés
A 11 dolog rólam pedig a következő:
1. Szeretem a napsütést, de ez a meleg már nekem is sok.
2. Nem szeretem a macskákat, kutya párti vagyok.
3. Szabadidőmben (nyáron több ilyen van), imádok olvasni.
4. Régen sokszor bringáztam be apával a városba, ami olyan 10 km, csak egyik irányba.
5. Kedvenc filmem a Büszkeség és Balítélet.
6. A visszafogottabb színeket kedvelem a sminkek terén, öltözködésileg pedig igyekszem minél nőiesebben öltözködni. :)
7. Szeretek DIY dolgokat alkotni.
8. Alig várom a következő True Blood részt.
9. Egyre több körömlakkom van, pedig nem vagyok nagy gyűjtögető. Régen kb. 2-3 lakkal elvoltam. :)
10. Válogatós vagyok.
11. Filmeket, sorozatokat angolul szeretem nézni, maximum a moziban nézem meg magyar szinkronnal, vagy nagyon ritkán, ha a magyarhoz lenne kedvem.
Kérdések, amiket kaptam:
1. Melyik a kedvenc éttermed?
Nincs kedvenc éttermem, bármelyik, ahol találok finom ételeket, jók az italok, normális a kiszolgálás, és jó a hangulat.
2. Kivel beszéltél legutóbb?
Azt hiszem anyuval.
3. Melyik az a 3 hely, ahova mindenképp el akarsz jutni?
New York, London, Róma
4. Sziklás tengerpart vagy homokos?
Homokos.
5. Milyen szenvedélyed van?
Húha... azt hiszem a blogot ide sorolnám. :)
6. Mennyi időt töltesz reggelente a fürdőszobában?
Attól függ hol vagyok, milyen programom van reggel, sok minden függvénye, de általában nem sok időt.
7. Ha egy napot a kedvenc hírességeddel töltenél mit kérdeznél tőle és ki lenne ő?
... Kedvenc híresség lenne vagy Adam Levine vagy Shannon Leto (aki csak bizonyos emberek körében híres, van akinek gőze nincs róla ki ő...). A kérdés pedig nem tudom mi lenne. Valami akkor aktuális téma.
8. Melyik a kedvenc filmed?
Büszkeség és Balítélet.
9. Melyik az a zene, amit kisebb korodban szerettél?
Sok mindent szerettem, de kisebb koromban Britney Spears-t sokat hallgattam.
10. Mik számodra a legfontosabbak egy másik emberben?
Őszinteség, bizalom, empátia... persze megint attól függ, hogy ki ez az ember az életemben.
11. Mit hallgatsz most?
Maroon 5: Won't Go Home Without You
A kérdéseim a következők:
1. Miért kezdtél el blogolni?
2. Melyik a kedvenc körömlakk márkád (ill. színed)?
3. Melyik az a divatbaki, amitől nagyon kiakadsz, ha meglátod?
4. Mi a kedvenc női/férfi neved?
5. Milyen terveid vannak a jövőre?
6. Van tetoválásod/piercinged?
7. Kedvenc zenei stílusod?
8. Napozás vagy szolárium?
9. Tél vagy nyár?
10. London vagy New York?
11. Mit hallgatsz éppen?


És akiknek továbbadom:


Remélem tetszett a bejegyzés, estefelé érkezem egy újabb poszttal! :)
- képek: weheartit -

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése