2012. július 17., kedd

DIY: black jeans refashion

Sziasztok!
Általában nem szoktam egy nap több bejegyzéssel is jönni, de ma megcsináltam egyik DIY ötletemet és gondoltam megmutatom, milyen lett. Nem kell hozzá semmi extra, ugyan egy kicsit időigényes volt, de úgy érzem megérte. Még szegecset kell vennem, és akkor teljesen fullos is lesz! :D
To be honest I don't really post more than once a day, but today I did one of my DIY ideas and I thought that you might be interested. It requires not much, it just needs a little more time, but it's worth it. I still have to buy studs, and it will be perfect then! :D

Akkor lássuk mi kell hozzá:
- alap fekete, kissé már megkopott színű farmer (én ebből indultam ki, de teljesen mindegy milyen farmer végülis)
- olló
- tű
- csipesz
Let's see what we will need:
- basic black jeans (mine was a bit rusty)
- scissors
- needle
- tweezers

1. lépés: Vegyük a farmert.
step 1: take the jeans.
2-3. lépés:
Vegyük fel, majd jelöljük be, milyen hosszú legyen. Vágjuk le a szárát. :) Én centiméterrel lemértem a távolságot a gombostű és a nadrág csípője (vége) között, ezt a távolságot mértem fel a másik szárra is, így ugyanolyan darabot tudunk nagyjából levágni. (Én nem rajzoltam meg krétával a szabályos vonalat, mert úgyis rojtos lesz picit az alja.)
steps 2-3:
Put on your jeans, and mark the length you'd like it to have. Cut it. :) I took my tape measure and measured the distance between my marking and the edge of the jeans, so I could make the two legs of the jeans, the same length. (I didn't use a chalk, it isn't important to be perfectly, smoothly cut.)
4. lépés:
Most jön a szaggatás, amit én ez alapján a videó alapján csináltam. Szerintem magáért beszél, de ha elakadnátok, írjatok nyugodtan!
step 4:
Now comes ripping, which I did according to this video. I think it speaks for itself but if you feel lost or stuck, just write and I can help you!

Végül megszületett a refasion nadrágom! Még szeretnék szegecseket is tenni rá, és késznek lehet nyilvánítani. :)
And the result is my refashion black jeans! I'd like to put studs on it, and we can call it ready. :)



És ma még egy DIY projektre is volt időm:
Ebben az a jó, hogy nagyon egyszerű, szimpla varrással készült. Szerintem nagyon jópofa és mutatós. :) 
And I had time for another DIY project, too:
I like that it's very simple, just used sewing. I think it's very  nice and easy to do. :)
Milyen lett? Megcsinálnátok valamelyiket?
Do you like it? Would you do any of these DIYs?

6 megjegyzés:

  1. A gyöngyöset hogy csináltad? :O a farmer meg hát szupcsiiiii :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. találtam szalagot, és rávarrtam a gyöngyöket, hasonló módszerrel, mint Bikira Andi nemrég a türkizes karkötővel.
      én pedig összeragasztottam a szalag két végét, így bebújós kakrötő lett. majd élőben megnézed :)

      Törlés
    2. így már értem :D ilyesmire gondoltam, csak nem voltam biztos, hogy az egy szalag.

      Törlés
  2. Nagyon jó lett a naci! Ügyes vagy :)

    VálaszTörlés