2012. július 10., kedd

DIY inspiration

Sziasztok!
Ma kicsit körülnéztem az itthoni szekrénykémben, és eszembe jutott, hogy van 2 farmerem is, amiket már nem hordok, és rábukkantam egy narancssárga basic felsőre is, amit nem hordtam már régóta.
Hey girls!
Today, when I took a deeper look into my closet, I saw that I have a few things which could use some retouch. I have 2 or more jeans which I don't use anymore, and a basic tee, too.


Szóval elgondolkodtam, hogy kéne kezdeni velük valamit. Amik a leginkább tetszenek, farmerekre: 1. levágom, és csinálok belőle rövidnacit, 2. szegecsekkel díszítem (és levágom rövidre), 3. csipkével díszítem...

A pólóval még nem tudom mi lesz, de találtam pár jópofa ötletet.
So I got the idea to do something with them. The things I like most for my jeans: 1. to cut it and make shorts out of them, 2. to put studs on it (and cut), 3. to decorate with lace/crochet...
For the shirt I still have no idea, but I saw a few nice ideas.

Nézzétek meg most ezeket:
Néhány sort:
A few shorts:




Farmerek:
Jeans:



Felsők:
Shirts:

















Mit gondoltok? Megcsinálnátok valamelyiket?
What do you think? Would you do any of these?
- képek: weheartit, google -

8 megjegyzés:

  1. nekem a csipkés farmerek és cipzáros felsők tetszenek a legjobban :) én is gondolkodtam hasonlokon, csak nem erősségem az alkotás:D de kiváncsian várom mit alkotsz :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. gyűjtöttem pár ruhát, a héten, vagy jövő héten nekik esek, közben találtam egy snassz fehér blúzt is :) aztán poszt is lesz, ha normálisan sikerül :D

      Törlés
  2. A csipkés farmert, mindenképp!
    Még csak most járok nálad először, de nagyon tetszik a blogod, fel is iratkoztam! :)
    Ha van kedved, kukkants be hozzám! :)

    http://lifelikevision.blogspot.hu

    VálaszTörlés
  3. juj ez a párducintás ötlet baromijó!

    VálaszTörlés
  4. Nekem mindegyik nagyon tetszik!!!:)Ha lenne időm ilyenekre,tuti az összeset megpróbálnám:))

    VálaszTörlés
  5. Great inspiration. Do you like follow each other? Let me know. It would be great. Let me know. Have a great day.

    VálaszTörlés