2012. augusztus 2., csütörtök

Longest lasting nail polish I had

A cím is elárulja miről lesz ma szó. Pár hete vettem egy Barry M Croc Nail Effects lakkot, amit már be is mutattam nektek itt, megjegyezve, hogy kell rá egy réteg fedőlakk. :) Múlt héten pedig a "Things I like this week #2" posztomban szerepelt.
As the title also suggest, you will see my longest lasting nail polish today. A few weeks ago I bought Barry M's Croc Nail Effects which I have shown you here, saying that it needs a top coat. :) Last week I posted about this nail polish in my "Things I like this week #2" post.
Nagyon megkedveltem ezt a lakkot, szerintem például szebb a sima töredezős lakkoknál, egy szabályosabb vonalban törik meg, ami olyan érzetet kelt, mintha direkt alakítottuk volna így. Egy vagy két réteg világosabb, de mindenképpen színes lakkot javaslok alá (nem jó sem nude, illetve észrevétlennek ható szín alá, nálam ami bevált alatta az eddig: Catrice Am I Blue or Green?). Próbálkoztam az alábbi lakkokkal is, de nem váltak be: Essence - fruity barack színű lakk, modern romance, sweet as candy, és H&M-től a Peppermint Fusion-nel is, ami viszont a sötétebb kategóriába esik, ami miatt nincs akkora kontraszt.
I got to like this polish very much, and I think it is so much better and nicer than the other cracking nail polishes. It cracks more like as if I wanted to draw it there, and it kinda looks like you really intended to have the cracks right where they are. One or two base coats are needed, from the colour you choose (which I think should be a lighter, but not nude or nudish light colour. The polish I like under it is: Catrice Am I Blue or Green?). I tried the following, but didn't like: Essence - frutiy peachy colour, modern romance, sweet as candy, and from H&M, the Peppermint Fusion which is a darker colour so it isn't so good, either, as I think it looks good with a nice contrast.
Nálam ez a lakk nyerte el eddig a legtartósabb lakk helyet, ugyanis, a két réteg alapszínre felkenve, és egy plusz fedőréteggel is 4-5 napig bírja. Szombaton kentem fel, ma pedig csütörtök van, és minimális kopása van, bár ma már elkezdett a sarkaknál feljönni, tehát lemosás vár rá. :)
This nail polish is the longest lasting for me. I used it on 2 coats of Catrice, and used a top coat on it, too, and it stays on for 4-5 days. From saturday until thrusday it stayed on my nails, and the fraying was minimal, too. :)

3 megjegyzés:

  1. Ugye, hogy ugye? Ugyanezt tapasztaltam a Dusty Mauve-val. Imádom, szerintem ez éri meg legjobban a pénzt :)

    VálaszTörlés
  2. tényleg sokkal szebb, mint a többi tipikus repedezős lakk! :)

    VálaszTörlés
  3. köszönöm lányok! nekem nagy favoritom lesz ez a lakk kombó :D még amivel ki szeretném próbálni az a Catrice: Salmon & Garfunkel és a Barry M: Shocking Pink.

    VálaszTörlés