2012. augusztus 19., vasárnap

Outfit inspiration #1

Mindig is azt gondoltam, engem nem fog elérni ez az oldal, és nem fogok outfiteket készíteni rajta, mint annyian teszik most is. De nagyon tévedtem. Rájöttem, hogy milyen jó kis oldal ez és regisztráltam a polyvore.com-ra. Nagyon meggyőzött, és így talán könnyeben meg tudom majd állapítani egy ruháról, hogy mennyire tudom kihasználni, mielőtt megvenném. Sőt, akár másoknak inspirációs forrás is lehet, amit alkotok. 
A lényeg az lenne, hogy mától lesznek bizonyos időközönként outfit inspiration bejegyzések. :) Remélem tetszenek majd, igyekszem a saját stílusomat is belevinni, de azt majd úgy is meglátjátok. :)

I always had the feeling that I will never join this site and create outfits on it as a lot of people do. But I was wrong. I realized that it's a very good site and so I registered to polyvore.com. I know have the idea that it will be very useful when not being able to decide whether to buy or not to buy a dress/a jeans etc., cause I can watch it in many many sets. And it may be inspirational for others.
The main idea is that I am having these posts that I call "outfit inspiration" from now on. :) I hope you will like them and I try to do my best on creating inspirational outfits. :) I hope that you will also get a hint of my style.

Az első polyvore-os outfitem, amit alkottam egy elég egyszerű darab. A története az, hogy apával elmentünk bringázni, és ehhez nagyon hasonló outfitet viseltem. Sárga csíkos top, rövid farmersort, és szegecses szandál volt rajtam. A táskát azért választottam még mellé, mert akár egy városban rohangálós outfitnek is simán elmegy így és feldobja a szettet. :)

My first polyvore outfit is this one, very simple. I went to the city with my dad by bike and I wore a very similar outfit. I wore a yellow striped top, with a short, and studded sandals. I put the bag there so that you can also pick this outfit for the city and it makes the set look even cooler. :)
nagyobb méretért katt a képre :)
for bigger photo click on image :)
LOVE or HATE?

2 megjegyzés:

  1. Ilyen szandálom nekem is van.Már a második nyarat nyúzom benne,de még kisebb nagyobb hibákkal a talpán bírja :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nekem hasonlóm van, de nagyon kényelmesek ezek! :)

      Törlés