2012. augusztus 6., hétfő

Treacle Moon

Nem tudom, ti ismeritek-e ezt a márkát, de nekem nagyon tetszik, így gondoltam, megosztom veletek a rajongásom tárgyát. Imádom a csomagolását is, szerintem nagyon megnyerő! Az illatokról pedig még nem is szóltam. Isteniek! Ráadásul a Tesco-ban most akciósak, 20% kedvezmény van minden Treacle Moon termékre! :)

I don't know whether you know this brand, but I like it pretty much and just wanted to share this with you. I love the packaging, it's so nice, pretty and elegant! The fragrances of these shower and bath gels are both very nice... I love them. :) And as a plus I bought it for 20% less, in Tesco.
500 ml-es kiszerelésben vettem 2 tusfürdőt(habfürdő-tusfürdő, mint a képen látjátok). Egy termék került 735 ft-ba, ami a kiszereléshez nagyon jó ár szerintem, hiszen megszokhattuk, hogy 6-700 ft-ért a 250 ml-es termékeket lehet megvásárolni.

It comes in a 500 ml package from which I bought 2 shower gels. One product was 735 HUF, which is a very nice price. Normally comapnies sell their 250 ml products for 6-700 HUF which I think is a bit more than needed.

Szerintem jó vétel, az illatuk remek, a csomagolás 5*, és pozitív információ, hogy nem tesztelnek állatokon! :) A honlapjukat itt tudjátok megnézni.

I think of it as a nice buy, the fragrances, and packaging are 5* and one more positive info about it is that they don't test their products on animals! :) You can watch their webpage here.

Láttátok már ezt a márkát a boltokban? Ki fogjátok próbálni?
Did you see this brand in shops? Will you try these?

1 megjegyzés:

  1. Alig várom, hogy megszaglásszam :D aztán számolj be róla, hogy milyen vele fürcsizni :D

    VálaszTörlés