2012. augusztus 24., péntek

Új időszak

Mint, ahogy az lenni szokott, mindennek van kezdete és vége. Nincs ez másképp most sem, életszakaszok jönnek el és zárulnak le. Most ismét a főiskola kapuja felé veszem az irányt, de vészesen más irány lesz, mint amit eddig megszoktam. Vége a szorgalmi időszakban megszokott sok szabadidőnek, egy új, sokkal több figyelmet és aktivitást követelő időszak előtt állok.

Everything has a beginning and an end. Life passes us by, while new phases start and end. Now it's time for me to start a new phase in my life, with school. This time I am going to learn commerce and marketing and it's a very different thing then what I am used to. I will not have so much time, and I really have to concentrate on different things... mainly school stuff.
Tudom, hogy kemény lesz, és sokszor fogom úgy érezni, hogy a tűréshatáraimat feszegetem, vagy teljesen átszakítom, és nem tudok majd megbirkózni a rám háruló feladatokkal. Viszont a barátaim, a szeretteim mellettem fognak állni, és amikor nagyon a padlón érzem majd magam, tudom, hogy rájuk számíthatok, és ez erőt fog adni, hogy ne adjam fel.

I know it won't be easy, and I will feel as if everything goes out of my hands and can't do a thing about it. But I hope my friends and family will be there when the time comes when I feel I can't do this no more. I hope I can count on them and won't give up.

De nézzük a pozitív oldalát! A sulitól 15 percre lakok, szép környezet vesz majd körül. Szeretnék majd nyelvet tanulni, és fejleszteni magam (ide értem a francia nyelv fejlesztését is, illetve egy teljesen új nyelv megtanulását is). Remélem, hogy elsajátíthatok valamit, amiről azt mondhatom: "igen ez én vagyok"!

But, as for the better part, I live in 15 minutes time from the school and the athmosphere, the environment is pretty nice. I'd like to learn more languages (e.g. French, and/or a new language as well). I hope I will be able to do, and pick up something that I will be able to say "yes, it's me" and I like it! :)

Örömmel tekintek az új időszak elé, és várom is, meg valamilyen szinten nem is. Azt hiszem ez érthető, mivel egy olyan rendszerbe lépek be, amit még nem ismertem eddig, és biztosan lesznek jó és rossz pillanataim is, de készen állok rájuk. Nehéz lesz szabadidőt találni, de a tantárgyfelvétel és órarend után kiderül minden, addig felesleges ezen izgulni.
Tegnap iratkoztam be, és már hivatalosan is (ismét) a BKF hallgatója vagyok.

I am looking forward to the new phase. I wait for it and I don't. I think it's acceptable, cause we don't like new phases as we don't know what they will bring with themselves. I know I will have better and worse moments, but I am prepared for them. 

I am now officially a student at BKF, again. :)
- képek: weheartit, google -

2 megjegyzés: