2012. augusztus 14., kedd

Vintage me!

Ki szereti a vintage dolgokat? Úgy veszem észre, hogy egyre népszerűbbek ezek a ruhák, kiegészítők, minden, ami vintage, vagyis régi. A divat világában is gyakran vissza-visszatérnek bizonyos elemek. Idén például a hímzés, magyar minták a divatosak, és már nem csak kis hazánkban népszerűek. :)

Who loves vintage? Recently I've been seeing that it gets more and more popular to have something vintage in your wardrobe. This year, embroidery is very popular, like hungarian patterns which recently got publicity thanks to some celebrities around the world. :)
Emma Watson

Nicole Kidman

Catwalk - Alice McCall (ausztrál divattervező/australian fashion designer)
Mai posztomban bemutatok nektek néhány felsőt, amiket ma kaptam anyutól. Régen az ő szekrényében álltak, de tartott egy kis nézelődést, és felajánlotta nekem ezeket a felsőket! Remélem nektek is annyira tetszik, mint nekem. :)

Now I show you some new vintage t-shirts I got from my mom today. It used to be hers, but she found these a few days ago and decided to give them to me. Hope you like them as much as I do. :)






- képek: google, saját -

6 megjegyzés:

  1. az első a kedvencem :)
    http://vogueandlife.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  2. a masodik felső nagyon jó, most vettem egy hasonló fazonút a Zarában, csak azon szegecsek vannak :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. majd lesz vele outfit vagy haul post? :) kíváncsi lennék rá

      Törlés
  3. Annyira jó látni, hogy máshol is szeretik a magyar mintákat. :)
    Én örülök, hogy divatba jött. Azok is nagyon szépek, amiket anyukádtól kaptál. :)

    VálaszTörlés