2012. augusztus 26., vasárnap

Wishlist for fall/winter 2012

Pár hete elkezdtem szétnézni a szekrényemben és megállapítottam, hogy bizony egy-két dolgot be kéne újítanom. Most bemutatom, hogy mire lesz szükségem őszre, illetve kicsit már télre is. Tartsatok velem!

1. Műbőr kabát:
Az elmúlt évben fogytam pár kilót, nem sokat, de ahhoz eleget, hogy egy számmal kisebb kabátra legyen szükségem. Nagyon szerettem a bézses-világos barna kabátomat, de idén egy fekete szegecsesre cserélném le. 

Zara
2. Téli kabát:
Még nem tudom pontosan milyet szeretnék, mert jelenleg van egy pufi kabátom, de évek óta olyan vékony szövetkabátokkal találkoztam, hogy egy időre feladtam. Nagyon fázós vagyok, ezért télen nekem elsődleges szempont a kényelem. Viszont szeretnék egy csinosabb szövetkabátot is.

Ezt próbáltam, nagyon kényelmes, meleg, de még nem tudtam, eldönteni tetszene-e magamon.
Mindhárom kabát: Pull & Bear




Szövetkabátok: Zara
3. Melegebb farmer:
Ez nem alapszükséglet, mert sokszor télen hosszú kabátot hordok, térdig érő csizmával, vagy vastag harisnyát, viszont a jelenlegi nadrágkészletem nem túl nagy... Van két farmerom, egy vékonyabb kék, és egy színes. Szóval jó lenne beszerezni valami vastagabb, basic darabot is.
A Pull & Bear kínálatában több szép színes is van, majd benézek a Váci utcai Inditex boltokba és mindent megnézek, ami tetszik és megfizethető ára van.

4. Bőr hatású nadrág:

Nem kötelező alapdarab, de úgy gondolom nagyon jól ki lehetne használni. Hétfőn jön egy outfit inspiration bejegyzés, amiben bemutatok 1 lehetséges kombinációt vele. Ráadásul az inspiráció alapdarabja, vagyis a nadrág itt is elérhető, a H&M-ekben.
H&M
Mango
Pull & Bear
5. Burgundi:
Bármi jöhetne ebből a színből, nagyon megtetszett. Leginkább blúzokban gondolkodok ebből a színből. Mutatok vele egy outfitet, amit én készítettem, remélem tetszik!

6. Csizma:
Sok-sok időm van még a csizma szezonig, tudom, de már erre is időben kell gondolni! Sajnos az eddig hordott csizmám kezdett tavaly tél végére szétmenni és be is ázott, plusz nem volt egy nagyon vastag csizma. Aztán vettem egy nagyon nagyon meleg csizmát, de ugye azt sem lehet mindig hordani, így szükségem lenne egy a kettő közti melegségű, elegáns, lapos talpú csizmára. Azt hiszem először kínaiban fogok körülnézni, cipőt egy jó ideje csak ott veszek, esetleg, ha valami nagyon akciós és megéri máshol. A klasszikus, igazi bőr darabokra pedig diákként nincs pénzem, és sajnos ilyesmit nem tudok senkitől megörökölni, mert nincs a családban két egyforma lábméret. :)

7. Kiegészítők/ékszerek:

Ezek nem alapszükségletek, leginkább azért sem, mert télen nyakláncon és órán kívül nem hordok más ékszert. Általában hosszú ujjú felsőket veszek fel, amikhez nem tudok karkötőt passzintani. De azért megmutatom mik tetszenek:
Kép: weheartit.com
Mango - már nem kapható
Stradivarius
8. Egyéb:
Női blúzból szeretnék beszerezni egy kéket, és egy (korábban említettem) burgundit, esetleg egy pirosat is.


Mindhárom blúz: H&M

Ez volt a wishlistem őszre/télre.

- képek: zara, mango, hm, pull & bear, stradivarius, weheartit -

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése