2012. szeptember 29., szombat

Fru-fru: igen vagy nem?

Amióta az egyik magazin októberi számában megjelent egy cikk a fru-fruról, azóta tombol a fru-fru vágatás divatja! Facebookon és bloggeren is látom, ahogy az ismerőseim, illetve bloggerinák megszabadulnak a hajuktól, hogy helyette divatos fru-frut viselhessenek.

Since one of the womens' magazine I bought last time, and is available in Hungary, wrote an article about bangs, I can see my friends and other bloggerinas decide(d) to cut their hairs to change them for bangs.
Egyelőre nem tudom eldönteni, tetszik-e vagy sem. Annyit azért érdemes tudni, hogy évekig fru-frut hordtam. Egy szerencsétlen baleset következtében kellett levágni a hajam, és nagyon sokáig úgy is hordtam. Aztán ahogy idősebb lettem, sokkal jobban zavart, hogy gyorsan megnő, és maximum 2 hét után mennem kellett igazíttatni rajta. Szerintem jól állt, de a gyakori vágatás miatt hamar meguntam. Egy jó ideig biztosan nem engedek ollót a közelembe! (kivéve persze a normál hajvágás-igazítást)

I still can't decide whether I like bangs to become a trend or not. Well, it's good to know that I wore bangs for years. Some accident made me cut my hair and since then I wore my hair with bangs. When I became older I started to realize, that going to the hair-dresser's in 2 weeks time, wasn't my thing. I think I rocked my bangs, but I got bored with it, so now, I won't let scissors close to me for a while.



Régebben volt egy nagyon jó kis cikk, amiben minden arcformához le volt írva a megfelelő fru-fru típus is. Ha tudjuk, hogy milyen arcformánk van, akkor könnyű a dolgunk, illetve a fodrász is tudni fogja, mi áll majd jól! 
Most pedig hoztam pár képet, ha valaki gondolkodik fru-fru vágatáson, azoknak nagyon jó kis inspiráció lesz!

A while ago, there was a pretty good article about bang types. It described which bang type fits you, according to the shape of your head. If you know which shape of head you have, and the hairdresser's a good one, then it's a win-win. :)

Now, I have a few pictures for you. If you are thinking of having bangs, this will be a good post for inspiration!

Néhány celebrity:

Some celebrities:
Carmen Electra
Emma Stone
Demi Lovato - szerintem ez a frizura nagyon jól áll neki!
I think this hairstyle fits her!
Talyor Swift
Mások:
Others:




Példa a féloldalas fru-frura. Illetve növesztéskor tud még így kinézni!
An example for half bangs. Your bangs can look like this if you're trying to get it grown, too.
Pár kép a kifutókról/backstage:
A few pics from the runway/backstage:


És végezetül néhány extrémebb megoldás:
And a few extreme solutions to end my post with:


Ez valami gyönyörű! Egyszerűen nagyszerű. :)
This is an amazing hair! Simply amazing. :)
Nektek tetszik ez a frizura-trend? 
Do you like this hairstyle-trend?
- képek: weheartit, google -

5 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. nagyon szép megoldás, nekem nagyon bejön! :)

      Törlés
  2. melyik magazinban van ez most trendként aposztrofálva? mert akkor én olvasás nélkül is trendi vagyok :DD amúgy most nagyon bejön, bár tény hogy problémásabb :P én azóta hamarabb kelek hogy beszárítsam minden reggel,mert kicsit el szoktam feküdni :D team frufru :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. az új Glamour-ban olvastam, méghozzá ilyen címen fut: "ne habozz, vágass!" :D

      Törlés
    2. na,fel is lapozom akkor :D köszi :)))

      Törlés