2012. szeptember 6., csütörtök

Látnivalók: Places to see #2

A mai bejegyzésben a főszerepben nem más áll, mint: Róma. Ezt a várost is szeretném megnézni, leginkább nyáron. Valamiért a nyári Róma érdekel, azt hiszem a mediterrán jellege miatt. Imádom a kis szűk utcácskákat, az építészetet, a régi épületek/emlékművek hangulatát.
Nincs kifejezett útitervem itt sem, hogy mit milyen sorrendben néznék meg, inkább csak néhány híresebb emlékműt tudnék említeni, amik vonzanak.

Elsősorban a Colosseum az, ami biztos úti cél lenne. Szerintem kihagyhatatlan, akkor is, ha kissé elcsépeltnek tűnik. 


Aztán a Fontana di Trevi is érdekes lehet. Nagyon szeretek szobrokat, illetve tárgyakat, műemlékeket fotózni, így biztosan nem maradhat ki ez sem! Szeretem a nagy tereket és a szökőkutakat is.


Azt hiszem magáért beszél :)
Rengeteg hatalmas tér van Rómában, és válogatni sem tudnék melyik vonz jobban, ezért felsorolok párat, ami mind-mind nagyon tetszik. 
Piazza di Spagna
Piazza di Spagna
Piazza di Spagna
Piazza Navona
Piazza Navona
Piazza Navona

Piazza del Popolo 
Piazza del Popolo
Végül néhány kép Rómáról, mindenféle csoportosítás nélkül:



Palazza Exedra
(a képek weheartit.com, ill. deviantart.com-ról)
Szívesen ellátogatnék Rómába, mondjuk egy nyári vakáció keretében, hogy esti fénynél is megtudjam csodálni ezeket a szép emlékműveket, illetve kivilágított tereket.

Mi a véleményetek? Szívesen utaznátok Rómába?

6 megjegyzés:

  1. Igeeen, menni kéne Rómába is, a top 3 európai város között van. Gyönyörű :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. az európaiban nekem is top 3! :) de ugye a nr. 1 NYC

      Törlés
  2. azt hiszem egy álmom vált valóra azzal,hogy járhattam Rómában és ezeket a képeket az emlékezetemben őrzöm <3 csodás város!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nagyon jó élmény lehetett, láttam a posztot, mikor feltetted :)

      Törlés
  3. Én is jártam már Rómában, de sajnos olyan kevés időt töltöttem ott, alig tudtam megnézni valami :( Pedig fantasztikus volt! Talán még egyszer eljutok :)
    (Star Wars? :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. biztosan lesz még lehetőséged kimenni és nagyon jól körülnézni! :)
      (star wars? azt hiszem nem értem)

      Törlés