2012. szeptember 3., hétfő

Outfit inspiration #3

Minden hétfőn outfit inspiration bejegyzés!
Ma egy elegáns, akár munkahelyre, illetve állásinterjúra is megfelelő szettet hoztam. Remélem tetszik, szerintem ütős, bár tudom, hogy nem sokan öltöznek ennyire elegánsan. Viszont nekem nagyon tetszik, és hasonló stílusban szívesen öltözködnék munkahelyre.

Today's post is and outfit inspiration post. I come with it every Monday!

So, today I brought a set that you can wear to a job interview or even to work. I hope you like it, I think it's very elegant. I really like this set, and I would love to dress like this to work.

LOVE or HATE?

3 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. a legelső polyvore-os alkotásaim egyike :)

      Törlés
  2. Absolutely love!!! Nagyon szép összeállítás. :) Én is nemrég kattantam rá a polyvore-re, de nagyon bejön. :D

    VálaszTörlés