2012. szeptember 22., szombat

Things I love today: burgundy

Idén ősszel bejött a divatba a burgundi szín, ami szerintem egy nagyon különleges, és kicsit megfoghatatlan szín. A megfoghatatlant úgy értem, hogy nem lehet rá azt mondani, hogy csak bordó, vagy lila, mert szerintem ezt a színt mindkettő alkotja. Nagyon szeretem, legyen az ruha, kiegészítő vagy smink.

This autumn, burgundy colour became really trendy. I think this colour is a very unique, special one. I think it both conatins purple and claret. I really like it, no matter what it is, dresses, accessories or make up.

Nézzétek meg a kedvenceimet:
My favourites:








Nektek bejön a burgundi? Van ilyen színű ruhátok/kiegészítőtök?
Do you like burgundy? Do you own anything (clothes/accessories) of this colour?
- képek: weheartit, google -

4 megjegyzés:

  1. A burgundi nekem is nagyon megtetszett, szeretnék beszerezni egy ilyen nadrágot és körömlakkot! :)

    VálaszTörlés
  2. a 4. képen található smink nagyon széép! :)

    VálaszTörlés
  3. én már birtokolok egy burgundi inget és egy szép körömlakkot, a max factortól, nadrágot is szerettem volna, de azt talán majd leárazáson veszek. :)

    a szemsmink szerintem is nagyon szép! bárcsak tudnék olyan szépeket alkotni... :D

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép szín! Nekem egyenlőre nincs se kiegészítőm sem ruhadarabom, sőt körömlakkom sincs ebben a színben, de szeretnék :)

    VálaszTörlés