2012. október 19., péntek

Látnivalók: Places to see #3

Mára egy kis Londont hoztam nektek, ahová szintén nagy álmom kijutni!
Londonban több nevezetes helyet is tudok mondani, amiket akkor nézek majd meg, amikor kijutok. Ilyen például a Big Ben, a Buckingham Palace, az őrségváltással, a Tower Bridge (amikor kinyitják), a London Eye, és a Trafalgar Square. 








Nagy kedvencem a double decker és az őrök egyenruhája (de inkább csak az összhatás miatt). 


Szívesen kipróbálnám az angol teát és süteményeket, amolyan "angolos" tea délutánt csapnék. :)

Ti voltatok már Londonban? Mit néznétek meg, ha mennétek?
- képek: google, weheartit -

2 megjegyzés:

  1. Szia!
    Én már voltam Londonban és csak ajánlani tudom. Az összes helyen jártam, amit említettél, hogy látni szeretnéd. Legjobban nekem a Big Ben tetszett. nagyon furcsa volt, hogy ott sétálsz mellette, amit idáig csak képeken láttál. Amikor én ott jártam, akkor 14 éves voltam és szívesen visszatérnék most, hogy már "felnőttem". :) Ja és még ajánlanám a Nationel Gallery-t, ha majd a Trafalgar Square-nél jársz, ahová ingyenes a belépés.

    U.i.: Bocsi, hogy ilyen hosszan írtam.

    VálaszTörlés
  2. szia!
    köszönöm, h szóltál! ha kint járok, mindenképpen betérek majd oda is. :)
    biztosan nagyon jó élmény volt.

    VálaszTörlés