2012. október 29., hétfő

Őszi séta - képekben

Ma a hosszú hétvégén készített pár képemet szeretném megmutatni nektek, mert nagyon szép idő volt, és úgy éreztem érdemes megörökíteni. Nekem nagyon tetszenek a képek, és remélem nektek is fognak.

Otthon voltam, vidéken, és azt tapasztaltam, hogy még nem nagyon kezdtek sárgulni a fák, csak néhány fajta, viszont ezeket igyekeztem megörökíteni.



Készítettünk néhány outfit fotót is az őszi sétán.

 Napszemüveg: SIX
Sál: Kaposvár, Angel Bizsu
Kabát: New Yorker
Pulcsi: Orsay (Glamour napok)
Farmer: Kaposvár, Blue Jeans
Cipő: Nyugati







Otthon az udvaron is kattintottam párat, például ezt a képet. :)
Nagyon kellemes idő volt a 4 napos hétvégén, mint az outfit fotón is látszik, a kabátom már nem kellett.
Ti elmentetek valamerre kirándulni? Kihasználtátok a (még) jó időt?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése