2012. október 3., szerda

This time it's personal

Ma egy olyan bejegyzéssel készültem, amiben pár dolgot osztok meg veletek magamról az utóbbi időből. Mostanában kevés ilyen jellegű bejegyzés volt, de úgy vettem észre, hogy ez nem probléma, ezért nem lesz sok, max. havonta-2 havonta 1. 

Szóval, mi is történt mostanában velem?  


  •   Elkezdődött a suli, amit vegyes érzelmekkel vártam. Azóta már eltelt némi idő ahhoz, hogy véleményt tudjak alkotni róla. Sajnos még nem találtam meg a helyem a suliban, amit annak is betudhatok, hogy a mostani elsős évfolyam 99%-ánál 3 évvel idősebb vagyok. Ez a középiskolai két tannyelvűnek, és egy 2 éves fsz képzésnek is köszönhető. Egyelőre nem tudok közös témákat találni ezzel a korosztállyal, de bízom benne, hogy ez másképp lesz az első félév után. A szak, amire járok nagyon tetszett, mikor jelentkeztem, és még mindig vonzónak találom, de van bennem egy kis félsz, hogy biztos ez-e az, amit egész életemben csinálni akarok. Ha már fizetnem is kell érte, úgy sokkal jobban meggondolandó. Tetszik a szak, de nem tudom mire megyek majd vele, milyen munkakörben fogok majd tudni elhelyezkedni. Ez még a jövő zenéje.
  • Mostanában visszafogtam a vásárlásaimat, mert tandíjra kell a pénz. Így csak alapszükségleteket veszek, meg maximum apróságokat. Ezért nem is volt mostanában haul post. Most viszont összegyűjtöttem néhány kisebb dolgot, amit szívesen megmutatnék nektek. Vásároltam egy gyönyörű burgundi blúzt, egy alaplakkra is szükségem volt, mivel nem szeretném, ha megfogná bármelyik lakkom a körmömet, aztán még vettem egy hajfánkot és egy körcsatos hajgumit is, illetve kaptam 3 szép körömlakkot egyenesen Angliából. :)

outfit részlet
H&M
H&M

az ajándék lakkok (balról jobbra): 318 Peach Melba, 305 Pink Flamingo, 262 Bright Red (mind Barry M)
  • Sajnos 3 hétig nélkülöznöm kell a körömlakkokat, de reményeim szerint utána szép, ápolt körmeim lesznek, és nem lesz egy ideig gond vele. A körömerősítésre az Essence studio nails ultra strong nail hardener-t használom, illetve szünetnapokon az Avon nail experts-strong results körömerősítő folyadékát. Még csak az első héten vagyok túl, de fogok róla írni, amint véget ér a kúra. :) 


  • Lassan jönnek a zh-k is, amiket nem várok, de nagyon készülök rájuk és remélem, mindegyik jól fog sikerülni.
  • Szeretnék munkát is találni, de azt hiszem már mondtam egyszer-kétszer. Viszont mostanában sehonnan nem hívnak vissza, még telefonos beszélgetésre sem, és nem tudom ez az én hibám-e vagy egyéb tényezők játszanak szerepet. Semmiképp sem szeretném feladni, mert tudom, hogy előbb-utóbb találok valamit, amit szívesen végeznék és tudnám is így suli mellett. Nem tagadhatom, hogy jól jönne némi kiegészítés egyrészt a sulira, másrészt jönnek az ünnepek (nem, nem feltétlenül karácsonyra gondolok, de én szeretek előre tervezni, és ezt sem az utolsó pillanatokra hagyni).


Ennyi lettem volna mára. Ahogy ígértem, fogom hozni a körömerősítésről a tapasztalatokat, véleményemet, és bemutatom majd az új lakkokat is! 

Melyik lakkot szeretnétek először látni?
- képek: weheartit, hm.com/hu, saját -

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése