2012. október 16., kedd

Weekend haul

Ma egy haul bejegyzést hoztam nektek, hiszen, mint annyian közületek is, én is megjártam a Glamour-napokat. Már előtte hétvégén körülnéztem az Árkádban, hátha találok vmit, ami hazajöhet velem, illetve kerestem is néhány dolgot. Szerencsém volt, mert pénteken tudtam már menni vásárolni, és így egy nap alatt mindent meg is tudtam venni, amire szükségem volt!
Today I have a haul post for you, cause this weekend there was "glamour-shopping days". I went to it and bought a few things I needed. I was quite lucky, as I got everything I really needed and wanted. 

Most pedig térjünk rá, hogy miket sikerült beszereznem. Az Aréna Plázába mentem nővéremmel és anyukámmal, így a kuponokat meg is osztottuk egymással.
Első körben az Orsay-be tértünk be, mivel itt már voltak kiszemeltjeink, nekem egy pulóver, tesómnak egy kardigán és egy blézer.
So, what did I buy? First, me, my sister and my mom went to Aréna Plaza, Orsay, as we had some things we searched for in there. For me it was a knit pullover, for my sister a blaser and a cardigan.

Aztán megfordultunk a Calzedonia-ban, a Tezenisben, és a C&A-ban is.
Then we stopped by in Calzedonia, Tezenis, and C&A.

C&A
A Tezenis felső színe megnehezítette a fényképezést, nem sikerült jól egyik képem sem, amin egyedül van.
Couldn't make a very good picture of the t-shirt, because of its colour, so here's a pic of all the items I bought.
Végül két sminkterméket is vásároltam, melyek egy Barry M körömlakk (292 Navy), és egy Max Factor alapozó. (igen a facefinity)
I also bought two make up products, too, one is a Barry M nail paint (292 Navy) and a Max Factor foundation.

Mint látjátok a legvilágosabb árnyalatot, a Warm almond 45-ös színt hoztam el, és nagyon tetszik, jó döntés volt!
I bought the warm almond 45 shade, I really like it and it definitely was a good decision!
Ti mit vásároltatok Glamour-napokon?

2 megjegyzés: