2012. november 14., szerda

TESZT: Essence 24/7 nail base

Már egy ideje megvan nekem ez az alaplakk, és úgy gondoltam ideje megosztanom Veletek a véleményemet róla. Úgy érzem kellően sokat vártam vele, és elég időm volt tesztelgetni.
Sok jót olvastam róla, így én is megvettem. Úgy voltam vele, hogy ha nem válik be, majd csak lesz vele valami, végülis nem is volt olyan drága.
Az ígéret:
"ez a selymes alapréteg bármilyen körömlakk alá használható, és szupertartóssá varázsolja őket. véd a köröm elszíneződése ellen és kitölti a barázdákat."
Használat:
Egy rétegben kell felkenni a körmökre. Ezután hamar mattra szárad, ami nekem eleinte nem igazán tetszett, és ezért nem akartam megvenni sem. Aztán műkörmös ismerős mondta, hogy ő is azt szokta ajánlani, hogy előbb mattítsuk le a körmöket, mert így a színek sokkal tovább tartanak, mint egy csillogó alaplakkon. Így hát megvettem. Megnéztem, hogy krémmánián is majdnem maximális csillagot kapott.

Állag:
Olyan mint egy mattító fedőlakk, mint a képen is látszik, nem az az átlátszó és nagyon híg valami. Folyékony, könnyen felvihető a körmökre.

Tartósság:
Nos, elérkeztünk az izgalmas ponthoz, amire szerintem mindannyian vártatok. Bármilyen lakk alá használhatjuk, de ne várjuk el, hogy egy 1-2 napot bíró lakk tartósságát jelentős mértékben növelje. Én azt vettem észre, hogy növeli 1-2 nappal a lakkok tartósságát, ezért gyakran nem használok még fedőlakkot is hozzá. A legtartósabb lakkjaimmal (Barry M, Max Factor) 5-6 napokat is kibírnak, akár az unalomig is rajta hagyhatunk egy színt a körmünkön, mert nagyon minimális kopást tapasztaltam. 

Összegzés:
Teljes mértékben meg vagyok elégedve ezzel az alaplakkal, mindenkinek ajánlani tudom, hiszen ár-érték arányban is remek. (8 ml-t kapunk azt hiszem 599 ft-ért) Az ígéretet nekem beváltotta, egyelőre nem tapasztaltam köröm elszíneződést, pattogzást. Azt hiszem méltán kapott olyan jó értékeléseket krémmánián.

Nektek is megvan ez az alaplakk? Mi a véleményetek róla?

6 megjegyzés:

  1. Nekem is megvan és én is teljesen elégedett vagyok vele! Ráadásul alig fogyott még belőle, pedig valahogy nyár elején vettem és hetente kétszer lakkozok!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen, ezt én is észrevettem, hogy egy ideje megvan, és nem fogy olyan rohamosan! ennek örülök. :) lehet feltankolok belőle, nehogy kifusson mire kifogyna. :P

      Törlés
  2. Én nagyon szeretem, és amennyire féltem eleinte megvenni, most úgy örülök :]

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. a te teszted is segített nekem a döntésben! :) és nem kellett csalódnom!

      Törlés
  3. I love Hungary, I do not understand anything;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. I have posts in english, too. I have some that are only in Hungarian, because it would be very long in both...
      it's a test/review. :)

      Törlés