2012. november 17., szombat

Fashion haul

Ma egy kisebb haul bejegyzést hoztam Nektek, amit a héten követtem el. :) Már csak a karácsonyi vásárlásaim lesznek vissza (már amelyik még nincs meg). Ezért a vásárlásom csak a fontos dolgokra szorítkozott.
Nézzétek miket vásároltam:

I have a small haul post for you today. I bought these things this week, and I still have my christmas shoppings to do. So I only purchased necessary things.
Look, what I got:

1. Bordó blézer, különleges, fekete nyakrésszel.
Claret blaser with special black material on the collar/neck area.
H&M 
Az első képen élethűbb a színe, ez éppen akkor készült, amikor besütött a nap.
The colour is more like as in the first picture.
2. Szőröske! :) Kis szőrös mellény. Pihe puha és meleg!
Fur waistcoat. :) Warm and soft!
H&M 
Felvéve :)
In an outfit :)
3. Max Factor mini körömlakk (akciósan), cappuccino színben.
Max Factor mini nail polish in cappuccino.


Már ki is próbáltam, nagyon szép a színe! :)
I already tried it, and I love the colour! :)
 4. Hajpánt, rávarrt flitterekkel és gyöngyökkel.
Headband with sequins and pearls.
Camaieu 
Így mutat a hajamban.
In my hair.
5. Lauren Conrad: Sweet Little Lies című könyve.
Lauren Conrad's book Sweet Little Lies.

Hogy tetszenek a szerzeményeim?
How do you like them?

4 megjegyzés:

  1. imádnivaló az a mellényke <3 :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D olyan jó meleg! és mindennel kombinálható a színének köszönhetően :)

      Törlés

  2. nekem is a mellény tetszik a legjobban és mennyire jól áll rajtad :)

    VálaszTörlés