2012. november 10., szombat

Karácsonyi nyereményjáték

Ma egy nyereményjátékot hoztam Nektek, és remélem örültök majd neki, és sokan jelentkeztek a nyereményekért! Nem terveztem nagy játékot, csak egy kisebbet, hogy megköszönjem Nektek, hogy vagytok, és olvastok! :)

Mit lehet nyerni?
1. Flormar Supermatte körömlakk M109-es árnyalatban. Megjegyezném, hogy a körömlakk fantázianeve, miszerint "supermatte" nem a matt finisre utal, hanem arra, hogy sűrűbb állaga van, pigmentáltabb, jobban fed. Krém finisű lakk, nagyon szép, bordó színben. Azért erre a színre esett a választásom, mert idén nagyon népszerű a burgundi/bordó szín. Krémmánián olvashatjátok az eddigi véleményeket a lakkról.


swatch (természetesen nem saját kép, és a nyeremény lakk bontatlan!)
2. Forest fairy egyedi fülbevaló Dóritól (Madeforyou Jewelry): 1 cm átmérőjű, bedugós, kerámia fülbevaló.

Tehát a nyeremény:


Mit kell tenned, hogy megnyerhesd őket?
  • Légy a blog nyilvános követője! (1 esély)
  • Lájkold a blog facebook oldalát itt. (+2 esély) (Érdemes lájkolni a facebook-on, mert ki szoktam tenni mindig az új posztok linkjeit, képeket, és néha 1-2 olyan dolgot is, amiket a blogban nem osztok meg.)
  • Bejegyzésre mutató link megosztása a facebook-on/blogodban. (Jelezni fogom a facebook-on, hogy pontosan melyik linket kéne megosztani! Nyilvános megosztással print screen nélkül is látni fogom, ha megosztod a játékot!) (+2 esély)
  • Hagyj egy kommentet itt a bejegyzés alatt:
    - név, amivel a blogot követed
    - név, amivel facebook-on lájkoltál
    - és, ha megosztottad a linket, ezt is írd meg.

Még néhány fontos információ:
A játék november 30-án, éjfélig tart! A játékon csak magyarországi szállítási címmel rendelkező jelentkező vehet részt. A december 1-jei hétvégén sorsolok majd, és 14-ig szeretném, ha megérkezne a nyerteshez a nyereménye. Összesen 5 esély szerezhető, és egy nyertes lesz! :)
Sok sikert a játékhoz!

19 megjegyzés:

  1. Szia!

    Itt CRaPTRaSH néven követlek, facebookon Klaudia Orbán néven, és ezen a néven is osztottam meg a játékot, így összesen 5 esélyt szereztem.

    Köszönöm a lehetőséget! :]

    VálaszTörlés
  2. Szia!

    Itt Nikóca T. néven követlek, fb-on Nikoletta Tassi, és meg is osztottam ott a játékot, így 5 esélyt szereztem.
    Köszi a lehetőséget és további sok sikert! :)

    VálaszTörlés
  3. ne felejtsétek, hogy a nyilvános megosztásokat tudom csak értékelni! ezért erre majd figyeljetek oda, kérlek! :)
    köszönöm!

    VálaszTörlés
  4. Szió!
    Itt Tünde néven követlek, facebookon pedig Tünde Varga-ként meg is osztottam a linket, éás természetesen lájkoltalak is :)

    VálaszTörlés
  5. Hi Lilla!
    I follow your blog because I want to win! :) ...if I win the prize, of course I will donate :D
    Steve

    VálaszTörlés
  6. Szia.

    Monika néven követlek. Gyönyörű az a lakk :)
    Köszi szépen a lehetőséget :)

    VálaszTörlés
  7. Szia!

    Itt Anneke néven követlek, facebookon pedig Nóri Pogonyi néven lájkoltalak. Megosztottam a linket is!

    VálaszTörlés
  8. Szia!
    Én zsofi87 néven követlek, és Kelemen Zsófi néven lájkoltam (még régebben) a blog fb oldalát és most pedig megosztottam a bejegyzést.
    Ja amúgy én voltam aki megvette a barack lakkot :D Még egyszer köszönöm! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen, láttam is, amikor lájkoltad a fb oldalt! :)

      Törlés
  9. eddig csak 2 megosztást látok, ez Tünde és Craptrash (Klaudia) megosztása.
    ha szeretnétek, hogy a megosztást is hozzá tudjam adni az esélyekhez, kérlek állítsátok nyilvánosra, vagy küldjetek róla print screent! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj nem figyeltem először, hogy nyilvánosra állítsam...most megosztottam úgy is! :)

      Törlés
    2. köszönöm, már látom is! :)

      Törlés
  10. Szia!
    - név, amivel a blogot követed: Smiley Rencsi
    - név, amivel facebook-on lájkoltál: Olajos Renáta

    Köszi a játékot! :)

    VálaszTörlés
  11. Szia!
    Itt Orsi néven követlek (bár eddig ha blogon hozzászóltam akárkihez, akkor Orsolya Molnár jelent meg), Facebook-on Orsolya Molnár néven követlek és meg is osztottam a játékot.
    Köszönöm a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
  12. Szia!
    Törtei Judit néven nyilvános követőd lettem.
    Megosztottam Judit Törtei néven a facebookon és likeoltam az oldaladat is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. és a blogomon is megosztottam itt: http://potyszepsegblog.blogspot.hu/2012/11/the-life-of-princess-leila-karacsonyi.html

      Törlés
  13. szia! a név amivel a blogodat követem: Kinga Horváth és ezen a néven követem a fb oldalad is.:)) csodás a lakk gyönyörű színe van :)

    VálaszTörlés
  14. Szia!
    Itt:Anikó Faragó néven követlek
    facebook: Anikó Faragó néven követlek
    Megosztottam a blogoldalsávjába:http://ancsa97.blogspot.hu/
    Köszi a játékot! :)

    VálaszTörlés
  15. Szia!

    Itt: Mea néven
    Fb: Tímea Medgyesi néven lájkoltam és osztottam, Úúúúgy szeretném megnyerni ezt a lakkot, bogyszínű, ls nincs ilyenem s múltkor ezzel szemeztem, de épp lakkstopon is vagyok nagyon régóta.. :(( Köszönöm a játékot!

    VálaszTörlés