2012. november 21., szerda

Kedvenc termékeim

Ma a kedvenc termékeimmel ismerkedhettek meg. Nem írok beauty blogot, és nem vezetem a havi kedvencek rovatot sem, de úgy gondoltam, hogy néhány termékről érdemes lenne írni.

A kedvenceim között most nagyrészt testápolási termékeket mutatok be, mivel kedvenc körömlakkjaimról már írtam egy bejegyzést, amit itt újraolvashattok, ha van kedvetek. Még a kedvenc alapozóm és sminkpalettám is helyet kapott itt, illetve a kedvenc szempillaspirálomról is írtam néhány sort.

Kedvenc arcmaszk:
Avon Planet Spa - Shea vajas arcmaszk. Nagyon könnyű használni, mindössze fel kell csak kenni a tiszta arcbőrre, és 10-15 perc után lemosni langyos vízzel. Az eredmény pedig pihe-puha bőr. Heti egyszer használom, illetve van, hogy csak kéthetente egyszer. Az ára a jelenlegi katalógusban: 999 forint.
Az Avon naturals - teafa és uborka lehúzható arcmaszkját is nagyon szeretem, bár ezt ritkábban használom. Nagyon mutatós a csomagolása, ez az összes avon termékre igaz szerintem. A jelenlegi katalógusból 649 forintért juthattok hozzá.
Kedvenc arcradír:
Avon naturals - gránátalmás bőrvédő arcradír. Nem használok erre a célra mást, mert bevált. Nagyon szeretem az illatát, és gyengéden radíroz, ugyanakkor hatásos! Szintén 649 forintért vásárolható meg most.
Kedvenc kézkrémek:
Avon Planet Spa - Shea vajas kéz és körömápoló krém. Szintén nagyon szeretem, mert hamar beszívódik, kellemes (bár kicsit erősebb) illata van, és tényleg hidratálja a bőrt. Az avon termékek csomagolása is nagyon tetszik, ez mindig plusz pontot jelent nálam. Az ára a mostani (16-os) katalógusban: 969 forint. (A lábkrémmel és néhány arcmaszk mintával is megvehető, szettben, így 1399 forintba kerül.)
Másik kedvenc kézkrémem az Essence tavaly téli kollekciójából, az epres muffin illatú kézkrém. Szintén kellemes illata van, és hamar beszívódik. Várom már az új téli kézkrémeket, remélem találok valami kellemes illatút abból a trendkiadásból is. :)
Kedvenc testradír:
Avon naturals - epres tesradír. Gyengéden radíroz, és nagyon jó illata van, kár, hogy nem tart használat után is. Viszont biztosra lehet venni, hogy jó sokáig kitart! :) A jelenlegi katalógusból 819 forintért lehet a tiétek!
Kedvenc sminkpalettám:
Sleek - Oh so special I-divine. Nagyon szeretem mind a 12 színét, bár az erősebb színeket nem használom túl gyakran. Inkább a természetesebb sminkeket kedvelem. Szerintem legalább egy Sleek palettát érdemes venni, mert nagyon szép és pigmentált színek jellemzik. Akár ajándéknak is tökéletes!

Kedvenc alapozó:
Jelenleg a Max Factor Facefinity 3in1 alapozóját használom. Ahogy nézegettem krémmánián már megoszlik a vélemény róla, pedig szerintem jó kis alapozó. Én a 45-ös, Warm Almond árnyalatot vettem meg, még Glamour-napokon, és tökéletesen igazodik, illeszkedik a bőrömhöz. Ez a legvilágosabb a kínálatban, ennél mindegyik szín csak sötétebb. A fedésével, a kivitelezésével is elégedett vagyok. Tetszik, hogy nem fénylik, illetve pattog ki tőle a bőröm, és garancia is van rá, ha 10 ml-nél kevesebbet használunk el, és kiderül, hogy nem válik be, visszafizetik az árát.

Kedvenc szempillaspirál:
Maybelline - Define-A-Lash. Barna színben van meg, ezért ez egy sokkal természetesebb hatású szempillaspirál. Amit ő tud, az az elválasztás, és kisebb hosszabbítás. Eltávolítani pedig egyáltalán nem nehéz.
Maybelline - Colossal Volume Express (vízálló, fekete). Sokkal drámaibb hatást kelt, mint az előző szempillaspirálom. Ennek a keféje nem a kedvencem, de mivel a hatása ütős, így már hozzá is szoktam. Elválaszt, de nem olyan mértékben, mint az előző, hosszabbít és dúsít is. Mivel vízálló, így kicsit nehezebb lemosni, de egy jó sminklemosónak ez nem jelenthet gondot.
Még keresem a tökéletes ajakápolót, elképzelhető, hogy az eddigi tapasztalataimról lesz majd egy bejegyzés.
Ti használjátok valamelyik "kedvencemet"? 

3 megjegyzés:

  1. Nekem a shea vajas arcápoló és a teafa-uborkás lehúzható arcmaszk van és én is nagyon szeretem őket! :)

    VálaszTörlés
  2. Nekem is megvan az Oh so special, imádom! :) Most én is a Maxfactor facefinity alapozót használom, én is Glamour napokon vettem, de nekem a 45-ös most még túl világos, úgyhogy múltkor Rossmann akciókor megvettem az 55-öset is. Ha fakóbb leszek majd összekeverem a kettőt :D A Maybelline szempillaspirál nálam is kedvenc, csak én nem a vízálló fajtát használom. Az Essence kézkrémből tervezek beszerezni, illetve valószínűleg ki fogom próbálni az Avonos arcradírt is :D

    VálaszTörlés
  3. jó olvasni, hogy nektek is beváltak ezek a krémek/termékek. :)

    VálaszTörlés