2012. november 23., péntek

Látnivalók: Places to see #4

A mai látnivaló nem más lesz, mint: Párizs! Még nem is gondolkodtam el igazán rajta miért, de Párizs is vonz egy kicsit. Franciául már 5 éve tanulok, egy 2 éves kihagyással, és most újra elkezdtem tanulni a nyelvet. Szerintem nagyon szép nyelv, de nagyon nehéz a nyelvtana, ami rendesen megdolgoztat. Szeretnék egy középfokút még így diploma/oklevél előtt belőle.

Szóval Párizs nagyon szép hely, jó lenne egyszer élőben elsétálni az Eiffel-torony előtt, a Champs-Elysees-n, megnézni az Arc du Triomphe-ot. Nagyon tetszik a Lourve, a Sacré Coeur és nagyon szívesen sétálnék el a Fontainebleu kastélyban és erdőben. :)
Versaille is érdekes úti cél lenne.

Champs-Elysees, Arc du Triomphe:





La tour Eiffel:

Le Louvre:


Sacré Coeur:
 Versaille:


Galerie Lafayette: Gyönyörű hely, ahol nagyon nehéz lenne megállni, hogy ne vásároljon az ember valamit! És milyen hatalmas!!
Fontainebleu:




És végül a Grande Bibliotheque Nationale, Paris:
Nagyon szép helyek vannak Párizsban is, amiket érdemes lenne felderíteni és meglátogatni! És hát persze, ha már ott lennék, biztosan kipróbálnám az igazi, hamisíthatatlan macaronokat!

És a croissant-ot sem hagynám ki! :)
Voltatok már Párizsban? Kóstoltatok már valami igazi francia különlegességet, mint amilyen a macaron is?
- képek: google, weheartit -

1 megjegyzés:

  1. Nagyon jó kis összefoglaló :) Én abban a szerencsés helyzetben voltam, hogy gimiben elmehettem Párizsba, és szinte az össze helyen jártam, amit felsoroltál :) Imádom, bármikor visszamennék, remélem össze is jön egyszer :))

    VálaszTörlés