2012. november 30., péntek

Nail polish tag

Mára egy taggel készültem, hiszen mostanában nem volt ilyen bejegyzés, és gondoltam szívesen olvasnátok a véleményemet, illetve a tapasztalataimat körömlakkok terén.

1. Mi a kedvenc körömlakk márkád? 
Barry M! Ebből van jelenleg a legtöbb lakkom. Nagyon szeretem, mert eddig ez volt a legtartósabb lakkom, és nagyon szép színekben kapható. Másik nagy kedvencem még 1-2 Catrice lakk, a különleges színei miatt.

2. Glitter vagy nem glitter?
Nem vagyok oda nagyon a glitteres lakkokért, inkább csak visszafogottan szoktam használni az essence space queen-jét is. Amiért inkább nem glitter felé hajlok, az a nehézkes lemosása.

3. OPI, China Glaze, vagy Essie?
Mivel csak egy OPI lakkom van a három márka közül, így OPI-t mondok. Viszont a China Glaze és Essie lakkok is jóval olcsóbban beszerezhetők, mint az OPI lakkjai. Igazából nem is tudok választani, mert nincs összehasonlítási alapom, úgy pedig elég nehéz lenne.

4. Milyen gyakran cseréled le a körömlakkodat?
Általában akkor mosom le, amikor már elkezd látványosan kopni. Lakkoktól függ, hogy ez mikor történik meg, de a Barry M-ek bírták nálam eddig legtovább, 4-5 napig is.

5. Mi a kedvenc színed, amit a körmeiden szeretsz viselni?
Catrice - Am I Blue or Green. Gyönyörű színe van, kár is, hogy ilyet már nem fogok tudni venni többet. Nagyon szeretem magában is, illetve Barry M Croc Nail Effects-el, vagy essence space queen-nel.



6. Sötét vagy világos színek?
Általában a világosabb színek tetszenek, de néha rám jön a sötét korszak, és akkor sötétebb lakkokat is előszeretettel hordok. 

7. Mit viselsz épp a körmeiden?
Color Club - 871 Wild at heart! A legújabb lakkom. :) Lefényképezhetetlen, holografikus szépség!




8. Szereted a matt körmöket?
Nem kifejezetten. Sokkal élettel telibbnek találom a fényes, krémes finisű lakkokat.

9. Francia manikűr?
Soha nem volt, szerintem magamnak nem is tudnék szépet csinálni.

10. Kedvenc lakkok nyárra/őszre?
Nyárra a világosabb és élénkebb színeket kedvelem, mint a barack, rózsaszín, menta, kék. Ősszel általában gyakrabban nyúlok fekete, bordó, arany, piros, sötétkék, és a catrice dirty berry-je után.



Ha tetszett a tag, töltsétek ki ti is bátran! Melyik a legújabb kedvenc lakkotok?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése