2012. november 5., hétfő

Outfit inspiration #11

Ma rendhagyó outfit inspiration bejegyzést hoztam, mivel ma két outfitet is fogok nektek mutatni, ugyanarra a szoknyára. Ez akkor jöhet jól, ha munkából/suliból egy bulira/csajos találkozóra, vagy vacsira/randira nincs sok időnk átöltözni, illetve egy új outfitet kitalálni, mégis valami mást szeretnénk felvenni, mint amiben egész nap rohangáltunk.
Today, I have an outfit inspiration post for you with two sets for the same skirt. It can be good, if you have a long day at work/school and you have just a little time until your date/party or girly night out but you want to change a bit.

Íme, én ezt a két szettet álmodtam meg:
So here's my two sets:

Hogy tetsztik nektek? Viselnétek?
What do you think? Do you like it? Would you wear it?

4 megjegyzés:

  1. Nagyon csinos mindkettő! A szoknya nagyon szupi :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon klasszak :) nekem a szoknya kicsit sok - nappalra! Legalábbis mi nem ilyen cuccokban dolgozunk itt vidéken :-)) Pedig irodai melón vagyok. De estére simán el tudnám képzelni. Amúgy jók nagyon az összeállítások!!

      Törlés
    2. Köszönöm szépen! hát lehet kicsit túlzásba estem, de nagyon tetszik! :) A tezenis-ben lesz kapható egy ilyen flitteres szoknya, de még nem érkezett meg. Ha jó ára lesz, biztosan elcsábulok. :)

      Törlés