2012. november 12., hétfő

Outfit inspiration #12

A hétfői jól megszokott outfit inspiration bejegyzéssel készültem mára. Remélem még nem unjátok, de ha mégis, írjátok meg nekem, mert a visszajelzések fontosak lennének!
A mai inspiráció egy hétköznapi szett lett, főszerepben a most nagyon divatos burgundi színnel. Én nagyon kedvelem, nem tagadhatom! A szettben két felső is van, mert nagyon megtetszett a fekete baglyos felső is, és úgy gondoltam vagy-vagy alapon, kinek melyik tetszik jobban, lehet inspirálódni. :) Akinek túl sok lenne a burgundi színből ebben a szettben, az választhatja a fekete felsőt, és máris egész más lesz az összhatás.

I have an outfit inspiration post for you, today, as it is Monday. I hope you still like these posts, but if not, please tell me, beacuse feedback would be important!
Today's inspiration is a casual set with burgundy colour in focus. This colour is very popular and I really like it, too. In this set there are two t-shirts, because 1. I really like the owl print one, 2. if you think there are too much from burgundy in this set, you can still say, you go for the owl print tee. The result will be different, for sure.

Mit gondoltok? What do you think?
LOVE or HATE?

P.S.: Szombaton indult egy kisebb nyereményjátékom, itt jelentkezhettek, illetve tudhattok meg több részletet!

4 megjegyzés:

  1. Nagyon szép az a táska, a baglyos póló nagyon aranyos :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! örülök, h tetszik! :)
      (a táska mango, a baglyos póló pedig new look.)

      Törlés
  2. Nagyon jó kis összeállítás! Én is odavagyok mostanság a burgundi színért! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jó ezt olvasni, hogy nemcsak én vagyok úgy oda ezért a színért! remélem nem szalmaláng lesz a divatban ez a szín! :)

      Törlés