2012. november 19., hétfő

Outfit inspiration #13

Ma ismét outfit inspiration bejegyzést hoztam Nektek. Polyvore-on alkottam az újabb szettet is, remélem ez is tetszik majd! :)
Most egy kiruccanós szett volt a soros, bár erre már láthattatok példát az előzőekben is. Egy ünneplős estére a csajokkal vagy barátokkal szerintem tökéletes választás. Nem akartam túl sok kiegészítőt tenni a szettbe, mert az arany szín elég domináns, és igazából maximum egy arany karóra és egy visszafogott karkötő még nálam is belefér, de egy nyakláncot már soknak éreznék, a felső színe miatt. A karóra ismét Michael Kors <3.

Today's post is an outfit inspiration, as usual. I created this set on polyvore, and I hope you like this, too. :)
This time, it's a "going out" outfit, although you could have seen an example for that previously. It's perfect for celebrating with the girls and friends. I didn't want to put too many accessories to this set, beacuse the golden blouse/tee is quite in the middle of attention. I only added a watch and I thought a necklace would be too much. The watch is Michael Kors, again <3.

Mit gondoltok: felvennétek?/ What do you think: would you wear this?
LOVE or HATE?

Ti felvennétek ehhez a szetthez hangsúlyos ékszereket vagy több kiegészítőt?
Would you put on flashy jewelry or more accessories with this set?

3 megjegyzés:

  1. Nagyon jó szett lett!Nekem ez aza rany felső jön be a legjobban!! lehet a karácsony közeledtével tetszik most ez a szín! Nem tudom?! :)
    Feliratkoztam a blogodra Judit Törtei néven. Facebookon meg like-oltalak. :)
    Üdv. Judit

    VálaszTörlés
  2. Az az arany fölső nem H&M-es? :D Mert pont ma láttam ilyet/ilyesmit leárazva 3 ezerre, egyből te jutottál eszembe :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D nem h&m, nekem nem mond semmit a márka, viszont most tele vannak a boltok aranyszállal font, illetve flitteres felsőkkel/ruhákkal és nagyon nagyon tetszenek! :)

      Törlés