2012. november 3., szombat

Sorozat ajánló

Mára egy sorozatajánló bejegyzéssel készültem, amiben bemutatok nektek néhány olyan sorozatot, amit szerintem érdemes nézni, illetve amiket én is nézek. Nem vagyok nagy sorozatmániás, de van pár olyan, amiket nagyon megkedveltem, és amint kijön az USA-ban az új évaduk/részük, alig várom, hogy megnézhessem.

Ilyen például a True Blood, amit a 3.-ik évad vetítésekor kezdtem el nézni. Ezt most nem úgy kell elképzelni, hogy a 3.-ik évaddal is kezdtem el követni a sorozatot, hanem, hogy akkor, amikor az USA-ban ez az évad ment. Nagyon szerettem az első 4 évadot, az 5.-ik kicsit csalódás volt részemről, valahogy egészen másra számítottam. A lényeg, amiről a sorozat szól: Sookie Stackhouse, átlagos életet élő pincérnő a helyi kis étteremben/kocsmában, akinek telepatikus képességei vannak. Amikor találkozik Bill-el, aki vámpír, azonnal felfordul minden, amit a lány addig biztosnak gondolt az életében.

Hogy a vámpíros témánál maradjunk, a Vampire Diaries-t is szívesen nézem meg, amint kijönnek az új részek. A két vámpíros sorozat közül nekem a True Blood jobban tetszett eddig, viszont az utolsó évad nem igazán volt közel az én elvárásaimhoz, persze lehet így annál nagyobbat fog szólni a 6.-ik évad. A Vampire Diaries-t most jobban kedvelem, azt hiszem az elejétől nézem is, természetesen angolul. Mindent inkább eredeti (vagy angol) nyelven szeretek jobban nézni. Ennek a sorozatnak a története Elena Gilbert-ről és két Salvatore testvérről (Stefan-ról és Damon-ről) szól. Most a 4.-ik évadnál tart a sorozat, és még nem tudom megmondani mennyire tetszik az új évad vagy mennyire nem.

Még mindig a természetfeletti témáknál maradva, ugyan egész másképp, következő sorozat, amit ajánlanék nektek, az az Odaát. Ebben a sorozatban két testvér, Sam és Dean Winchester küzd mindennemű gonosszal, legyen az szellem, démon, vagy bármi más gonosz erő. Ez az a sorozat, amit én magyarul jobban kedvelek, talán a szinkron sokkal jobban illik a szereplők által megformált karakterekhez, mint amit eredeti hangjuknak képzelnék. Már a 8.-ik évadnál jár a sorozat, bár itthon még csak a 4.-ik évadot vetítik szinkronosan, és azt is baromi későn este, fél 12-kor (az RTL klubon).


Még egy sorozat van, amit várok, hogy bemutassanak. Ez a Carrie Diaries, és én nagyon várom, igaz nem olvastam a könyvet, ami alapján készült, de az előzetes nekem nagyon tetszett! :) A Szex és New York Carrie-jének szex és ny előtti életéről szól majd. :) Az előzetest itt megnézhetitek. A sorozatot januárban kezdik el vetíteni az USA-ban, addig meg lehet tűkön ülni. :)

Sajnos, most nem tudok több olyan sorozatot mondani, amelyeknek minden részét láttam már, viszont nagyon szeretem a Gyilkos elméket, a CSI-okat is, ezeket is bátran ajánlom nektek.

Keresek még olyan sorozatokat, amik kikapcsolnak, illetve viccesek, érdemes hétről hétre követni. Ismertek ilyen, jó sorozatokat? Ti miket néztek szívesen?
- képek: google -

1 megjegyzés:

  1. a Carrie Diaries-t én is nagyon várom már. :) én még bírom a Pretty Little Liars-t, meg újrakezdtem az örök klasszikus Jóbarátok-at. :)

    VálaszTörlés