2012. december 4., kedd

Az elmúlt pár hét

Mivel nem volt mostanában ilyen jellegű bejegyzés, úgy gondoltam, itt az ideje egy újabb személyes posztnak, amiben összefoglalom, hogy mik történtek velem mostanában.
Elkezdtem a jó dolgokat keresni/figyelni a mindennapokban, és bár néha nagyon nehéz meglátni a szépet, azért igyekszem!

Most sok időmet leköti a suli, a vizsgákra való felkészülés, aminek kicsit örülök is. A karácsony is sok időmet elveszi, a blogról nem is szólva! Nagyon sok időt szoktam eltölteni egy-egy bejegyzéssel, mire tökéletes lesz, még ha néha ez nem is látszik annyira. A bloggal kapcsolatban biztosan láttátok, hogy a hétfői outfit inspiration most kimaradt. Azt hiszem csak 2 hetente fogok ilyen bejegyzésekkel jelentkezni, de ha szeretnétek maradhat heti rendszerességgel is. (írjatok kommentet/e-mailt)

Már egy ideje keresek munkát, amit a suli mellett is végezhetnék, de mindezidáig nem jártam sikerrel. A hétvégén voltam egy interjún, de fix időre kerestek valakit, és olyan megfeszített tempóban kellett volna dolgoznom, hogy ha elvállalom, elfelejthettem volna a sulit, és a sikeres vizsgákat. Hiszek benne, hogy a vizsgák után hamarosan találok valamit, amit szívesen végeznék.

Mostanában elég sokszor megkapom a lakkmániás jelzőt az ismerőseimtől. Szerintem egyáltalán nem baj, ha szeretem a változatosságot a körömlakkokban. Nem gyűjtöm őket betegesen, nincs 126 lakkom. Nem tudom, ti jártatok-e már hasonlóan, de néha tényleg nem esik jól, amikor ezt szenvedélybetegségként titulálják. Úgy érzem a lakkok iránti rajongásom teljesen természetes és egészséges! :)
Ha már a lakkoknál tartunk, nemrég indultam egy versenyen (igen, Erzsién), ahol ugyan nem jutottam tovább, de úgy gondoltam, hogy szeretnék kipróbálni néhány manikűrt. Eddig inkább a sima, semmi extra lakkozásokat preferáltam (idő és rajzolástudás hiányában). Ha jól sikerülnek, ígérem, hogy fogok mutatni képeket! :) Jó lenne fejlődni benne.

Azt hiszem, így év vége (világvége... ha-ha) felé közelítve, át fogok ismét értékelni néhány dolgot magamban, és biztosan összegzem is az évemet. Lehet, hogy lesz egy ilyen bejegyzés is, még eldől. :)
A tavalyi (vagyis a januári értékelésem 2011-ről) itt újraolvasható, ha valakit érdekel. Érdekes és egyben furcsa volt visszaolvasni.

Szoktatok év-összegzéseket tartani/nosztalgiázni?
- képek: weheartit, google, és egy kis ps-elt macis kép -

1 megjegyzés:

  1. Jöhetnek a manikűrök! :]
    Én le szoktam ülni egyedül, átgondolni a dolgokat, bár általában még mindig a szeptember az "újév" számomra :DD

    VálaszTörlés