2012. december 3., hétfő

Inspiration: french manicure

Sziasztok!
Ma egy kis inspirációs posztot hoztam, amiben sok kép lesz a francia manikűrrel! Nekem a sima, nude-fehér párosítás nem tetszik annyira, viszont mindenféle kreatív megoldás jöhet! A nail polish tag-ben írtam, hogy még sosem volt francia manikűröm, amin most szeretnék változtatni. Van egy jó kis elképzelésem, hogy milyet szeretnék készíteni, amint megnőnek a körmeim kicsit hosszabbra. Ez nem fog szerepelni a mai összeállításban, mivel nem találtam hasonlót sem ahhoz, amit kigondoltam.
Remélem tetszeni fognak a képek!








Szeretitek a francia manikűrt? Melyik lakkozás tetszett legjobban?
- képek: weheartit, google -

4 megjegyzés:

  1. Nekem amíg műkörmöm volt (nem nagy hegyes karmokra kell gondolni :D), addig mindig francia manikűrt kértem. Viszont mióta megváltam a zselés körmöktől, még nem csináltam lakkal francia manikűrt, de most meghoztad a kedvem :D Szerintem menta színnel is ki fogom próbálni, az nagyon tetszik! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D örülök, hogy megjött hozzá a kedved!

      Törlés
  2. 3. 4. 6. 8. nagyonnagyon bejön :]

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. olyan szépek! különösen a sötétkék tetszik vmiért nagyon :)

      Törlés