2012. december 1., szombat

Karácsonyi vásár: képekben

Ma a karácsonyi vásárról hoztam Nektek jó sok képet. Már november 16-án elkezdődött a vásár a Vörösmarty téren, és úgy döntöttünk tesómmal, hogy már most megnézzük milyen. Nagyon sok kirakodós van idén, lehet, hogy többen is, mint tavaly, de a tömeg is nagyobbnak tűnt. Persze hétvégén ezen ne nagyon lepődjek meg, ugye? :)

Igyekeztem úgy válogatni a képeket, hogy minél több mindent megtudjak mutatni a vásárból, és közben mégse legyen túl sok, túl hosszú a bejegyzés.


















Idén is tetszett a vásár, sokan voltak kint sokféle termékkel, bár most még nem érzem annyira a hangulatot, mint tavaly.

Terveztek menni a vásárba?

6 megjegyzés:

  1. Tök jóóó. Idén szerintem nem fogok kijutni :( pedig már-már hagyomány volt nekem minden évben. Bár az utóbbi alkalmakkor már nagyon zavaró volt a tömeg, és hogy mindig ugyanazok a kézművesek vannak - horror árakkal. Azért látom van sok szépség! Kedvencem a mókusos bögre <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) a mókusos bögre készítőjétől van egy-egy bögrénk tesómmal :) nagyon szeretjük!
      Sajnálattal olvasom, hogy nem fogtok menni. a tömeg tényleg kicsit zavaró volt, és tényleg vannak elég drága dolgok is. Viszont a kedvenc szappanosunk már évek óta ugyanazon az áron árulja a dolgokat, ennek örülünk! :) ha mégis jöttök, majd írd meg, milyen volt.

      Törlés
  2. Válaszok
    1. ugye? 100-nál is több képet csináltam, nehéz volt válogatni köztük :)

      Törlés
  3. Ilyenkor úgy fáj a szívem, hogy innen a Nyírségből nem lehetek ott, és nem böngészhetek a sok-sok kézműves és egyéb molmiból.
    Nekem is a mókuskás csésze a kedvencem, fantasztikus lehetne belőle reggeli kapucsínót, vagy esti forró csokit inni :)
    Köszi, hogy megmutattál egy cseppet belőle!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nálatok nincsenek ilyen vásárok/kirakodósok ilyenkor? olyan jó hangulatuk van.
      pont teát és forró kakaót szoktam belőle inni. (mármint az én baglyosomból, ami szintén a vásárból van) :)

      Törlés