2012. december 31., hétfő

Karácsonyom képekben

Ahogy azt tavaly karácsony után tettem, így idén is készültem egy kis karácsonyi képes összefoglalóval, amiben megmutatom, hogy nálunk miképp teltek az ünnepek.

Az asztal idén is nagyon szép volt! :)


A menü: idén már második alkalommal ettünk ilyen husit. Nagyon finom, kukorica salátával és barna kenyérrel, olívabogyóval és kapribogyóval. :)


A desszert is magáért beszél: beijgli, linzer, fahéjas süti, csokis sütemény és ördöghalom (erről a receptet itt találjátok).
Az idei karácsonyfánk:

Szeretem fotózni ezt a díszt :)
A legújabb karácsonyfa díszünk.
És végül az outfitem:
Képekben ennyi lett volna a karácsonyom. Néhány ajándékról fogok hozni képeket egy későbbi bejegyzésben, és készítem az éves összefoglalót is! :)

Nektek hogy teltek az ünnepek?

5 megjegyzés:

  1. Csinis voltál!Nagyon örülnék neki,ha a husi receptjét megosztanád,írtó gusztusos!:)

    VálaszTörlés
  2. köszönöm! :)
    recept hamarosan jön ;)

    VálaszTörlés
  3. csini voltál tényleg!!! :)

    VálaszTörlés