2012. december 19., szerda

Mostanában vásároltam

Mára csak egy rövidke posztot hoztam, méghozzá arról, amiket mostanában vettem. Nagyon szívesen megmutatnám, hogy mivel készülök karácsonyra, de az egész család olvassa a blogot, ezért csak karácsony után fogok mutatni néhány képet. :)
Mostanában nem igazán költekezek, mivel nem akarok semmi komolyabbat vásárolni, de azért 1-2 apróság becsúszik.

Catrice - Spectaculart tusfilc:
A hétvégén 25%-os akcióban volt minden sminktermék a Rossmann-ban, így nagyon jutányos áron vásárolhattam meg. Ez egy új tusfilc, ilyennel még nem volt dolgom, de remélem beválik majd. Eddig az essence tusfilcét használtam, de azt vettem észre, hogy viszonylag hamar kikopik a színe, vagyis elfogy.

Essence dupla ceruzahegyező:
Szükségem volt már egy ceruzahegyezőre, mert sok szemceruzám elkopott, és nem volt kifejezetten erre a célra hegyezőm, így be kellett szereznem egyet. A hétvégi 25%-os akció keretében vettem ezt is, mindössze 260 Ft-ért. :)

Manhattan Water Flash Lipgloss:
Dm-ben volt akciós, és nagyon megtetszett a színe. Az első szájfényem évek óta. Nagyon tetszik felkenve is, lassan értékelni is fogom krémmánián. :)

Avon - protecting shea vajas és mandulaolajos lip balm:
Ő is egy viszonylag új termék nálam, és a tesztelése folyik éppen. Sajnos a shea vaj és a mandulaolaj az összetevő lista végén van, ami miatt kicsit elszomorodtam, de ezt leszámítva nagyon tetszik ez az ajakápoló!

Color Club körömlakk:
A 871-es színbe (wild at heart) szerettem bele, és el kellett őt hoznom! Ugye megértitek?


NYC - Turbo Dry Top Coat:
Úgy éreztem, hogy szükségem van egy gyorsszárító fedőlakkra, és mivel erről a termékről sok jót hallottam, így őt választottam. Szintén 25% kedvezménnyel szereztem be, és kíváncsian várom, hogy teljesít majd.

Avon - üveg körömreszelő:
Szintén kifutó termék volt az idei utolsó katalógusban, kedvező áron. Úgy gondoltam kipróbálom, mert jókat olvastam az üveg körömreszelőkről. Adok neki is egy esélyt.

Avon - görög tengerek lehúzható arcmaszk algakivonattal:
Nemrég érkezett meg a rendelésem, ezért még nem próbáltam ki. Kifutó termék volt, jó áron, és szerettem volna kipróbálni ezt is és a japán szakés arcmaszkot is, ami szintén kifutó termék volt. Végül csak őt vásároltam meg, mert amiben a japán szakés arcmaszk jó, arra nekem tökéletes a (már meglévő) shea vajas. :)

Avon - naturals hajsampon:
Ez igencsak szükséges volt, mert a nyáron használt hajsamponom ebben a hidegebb időben feladta a nekem tett jó szolgálatát. :( Viszont jövő nyáron szerintem visszatérek hozzá, mert a melegben jó hatással volt a hajamra/fejbőrömre. Elsőre annyit tudok róla mondani, hogy nagyon kellemes illata van, teafaolajos és mentás. Ma fogom tesztelni, és remélem, hogy beválik majd!
És végül, de nem utolsó sorban, gazdagabb lettem egy gyönyörű lila pulcsival is, a Tally Weijl-ből.
Megvan nektek ezek közül valamelyik termék? Szoktatok Avon-ból rendelni?

4 megjegyzés: