2012. december 30., vasárnap

Nice prices

Ahogy azt Ti is biztosan észrevettétek, elérkezett a leárazások ideje! Ezért összegyűjtöttem néhány olyan dolgot, amik jelenleg tetszenek, és szívesen megvenném őket, ha találnék belőlük az üzletekben, illetve van olyan is, ami nagyon tetszik, de még így is drágának tartom. :S

RUHÁK:
- Zara fekete aszimmetrikus felső, váll részén szegecsekkel. Mostanában előtérbe kerültek a fekete felsők nálam. Ennek okát abban találom, hogy a legegyszerűbb szetteket is jól kiegészíti, és biztosan fogok még 1-2 fekete felsőt beszerezni a közeljövőben. Egy fekete blúzra nagyon vágyok, de még nem találtam meg az igazit :)
most: 5.995 ft
- Zara fekete blúz, gallér díszítéssel.
most: 6.995 ft
 - Zara bordó nadrág. Annyira szép színe van, és nagyon megszeretettem ebben az időszakban a bordó ruhadarabokat. Nem must-have darab.
most: 7.995 ft
- Stradivarius téli kabát, piros és bézs színben. Sajnos most csak pufikabátom van, mert már kb. 2 éve nem találok melegebb fajta szövetkabátot, ami ugye sokkal csinosabb. Most viszont pár hete kinéztem magamnak ezt a kabátot, ami még melegebb is, és várom, hogy még kicsit lejjebb vigyék az árát. 17.995 ft-ról lett leárazva. Még elviselnék pár ezer ft minuszt.
most: 13.995 ft

 - Zara téli kabát piros színben. Ezt eddig csak a neten néztem, hogy tetszik. Nagyon szép a színe, és a piros kabát valamiért annyira megtetszett. :) Talán, mert sokkal vidámabb, mint egy fekete kabát.
most: 13.995 ft

KIEGÉSZÍTŐK:
- TCL kroki mintás táska. Szeretnék egy közepes méretű táskát. Pont megy tönkre két táskám is, amiket nagyon szerettem és sokat hordtam. Olyat keresek, amit vállra akasztva is lehet hordani.
ár: 8.990 ft
 - TCL panda kézitáska. Az előzőekben leírtak igazak rá is. :)
ár: 4.314 ft
 - Zara tote. Nagyon tetszenek ezek a nagyobb méretű cipekedős táskák is. Ez sem must-have, de annyira szép a kivitelezése! :)
ár: 13.995 ft (jujj)
-Stradivarius barokk köves fülbevaló. Hát nem szépséges? (Láthattátok már outfit inspiration bejegyzésben itt.) Ez sem must-have, de örülnék, ha találnék még valamelyik üzletükben!
most: 995 ft

Ezek a termékek tetszenek most a leárazásokból. :) Nektek bejön valamelyik?
- képek: stradivarius, zara honlapok -

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése