2012. december 10., hétfő

Outfit inspiration #15

Ahogy ígértem, az outfit inspiration bejegyzések ritkábban, csak kéthetente lesznek láthatóak a blogon. Most vizsgák mellett csak ennyit tudok, remélem megértitek. Ezért van az is, hogy a bejegyzések nagyrészt inspirációsak, vagy olyanok, amikben nincs annyi szöveg. Bár így is van velük munka. :) Ígérem, hamarosan újra lesznek hosszabb bejegyzések!
Mára rucikat hoztam mutatóba, méghozzá már kicsit szilveszteri hangulatút. Inkább elegánsabb ruhákat hoztam, mivel most nagyon bejönnek nekem ezek. :) Remélem elnézitek nekem!
A 2-es és 4-es ruhához hasonlót találhattok a Mangoban, vagy a Trendi Divat fb oldalán is, amiről nemrégiben írtam itt.

As I recently promised, I will post one outfit inspiration post in two weeks. I have to study for my exams, so this is why I reduced the number of this post. Maybe, you have seen, that there are less posts with long texts, rather inspiration and other topics. It's because I have to study hard. I promise, I'll be back soon! :)
Today, I have dresses to show you. Mainly New Years' Eve theme. :) They are rather elegant dresses, cause I really love them nowadays. :) Hope you like it, too.

LOVE or HATE?
Melyikek a kedvencek?
Which ones are you favourites?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése