2012. december 16., vasárnap

The new post: personal & winter

Mostanában kevesebb időm jutott a blogra, így láthattátok, hogy megnőtt az inspirációs bejegyzések száma, és kevesebb az a bejegyzés, ami hosszabb lélegzetvételű, és szövegben hosszabb terjedelmű. 
Ennek egyszerű az oka: tanulnom kell, hiszen eljött a vizsgaidőszak, ami mindig egy nagyon hosszúnak tűnő időszak. Sokszor úgy érzem, hogy nehéz megfelelni az elvárásoknak. Ilyenkor nagyon sokat tanulok, nem szeretek kimozdulni, hogy nehogy valamit jobban élvezzek, mint a tanulást, mert akkor ellustulok és nem tudom rávenni magam, hogy tanuljak!
Szóval ebben az időszakban maximum boltba megyek le, de semmi komolyabb vásárolgatós dolgot nem preferálok.
A héten töltöttem néhány napot otthon, vidéken. Úgy éreztem, hogy jól fog jönni egy kis levegőváltozás, kicsit vágytam is már haza. A karácsonyt természetesen otthon fogom tölteni, a családdal, amit már várok, mert kicsit ki fog kapcsolni. A héten elcsomagoltam minden ajándékot!! :) Alig várom, hogy a megfelelő személyek kézbe kapják és kibontsák. :)
Még nem igazán érzem a karácsony hangulatát. Nem nagyon értem, miért nem, egyszerűen nem. Majd ha már otthon leszek a családdal, biztos jobban előtör az érzés. Még nem döntöttem el, mit fogok viselni karácsony este, illetve másnap mamámékhoz. Pedig ideje lenne ezt is eldönteni, hiszen mindjárt utazunk haza.
Nem nagyon szeretem a telet, leginkább a hideg miatt, bár már nagyon elmennék egy jót jégkorizni. :) Ezer éve nem voltam, és ezt az egy téli sportot "űzöm", szóval jó lenne kimozdulni. Nem tudom, ti hogy vagytok vele, de én mindig nagyon várom a tél végét!

Mit szerettek legjobban a téli időszakban? És mi az, amit kihagynátok, ha lehetne?
- képek: weheartit -

1 megjegyzés:

  1. A 2. kép milyen édes :]
    Én imádom, hogy összebújós filmezős idő, de a betegséget és az ónos esőt kihagynám :S

    VálaszTörlés