2012. december 6., csütörtök

Things I love today: black dresses

Már nagyon régen volt Things I love today bejegyzés, aminek oka, hogy mostanában nem keresgettem így kifejezetten semmit a neten. Most viszont elkezdtem törni a fejem, hogy mit fogok viselni karácsonykor, illetve szilveszterkor. Mivel ez lehet, hogy nemcsak számomra ilyen dilemma, így összegyűjtöttem néhány nagyon csinos ruhát, amiket én is szívesen viselnék.

Mango rucik:
1. Bársony, pánt nélküli ruha:

2. Galléros, áttetsző betétes ruci:

3. Áttetsző betétes, érdekes alakú kivágással: 

4. Flitteres ruci: 


5. Arany flitteres:

6. Pöttyös, áttetsző betétes, és peplum is: 

Bershka ruci, áttetsző, díszített résszel: 

Trendi Divat ruhák:
A Trendi Divat egy szigetszentmiklósi bolt, aminek van saját fb oldala, amit én is lájkoltam, így minden héten látom az újabbnál újabb szépségeket. Nagyon jó áron lehet tőlük vásárolni, és rendelni is tudtok tőlük!
Néhány kedvencem:





Ti mit fogtok viselni szilveszterkor? Mentek valahova bulizni?
- képek: mango, bershka honlapok, facebook -

2 megjegyzés:

  1. Nagyon szépek! Mennyi jó van a Trendyben :o csak ámulok! Sokat szívesen felvennék ezek közül :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) én megrendeltem Tőlük az első, kivágott rucit, és nagyon tetszik!! másnap meg is érkezett :)

      Törlés