2012. december 17., hétfő

Wishlist

Ma egy kis wishlisttel készültem, bár ez nem karácsonyi kívánságlista, azt már időben eljuttattam a Jézuskáimnak. :) Inkább csak kívánságlista, amiket szeretnék a közeljövőben magaménak tudni.

Kezdjük a körmökkel:
1. NYC Turbo dry top coat: gyorsan száradó fedőlakk, amiről sok jót olvastam, és néha igazán jó lenne, ha a több réteg lakk nem száradna órákig.

2. Lovely: Moulin Rouge trendkiadás piros (nagy) glitteres fedőlakk:
Saját kép- csak kölcsönbe kaptam meg a fedőlakkot :)
3. Avon nailwear pro+ körömlakk: Jelenleg több szín is tetszik, inkább pasztellek és van közük egy nude is.
Loving Lavender 
Pink Créme 
Naked Truth 
Térjünk át az arcápolásra, sminktermékekre:
4. Sleek: Snapshots i-Divine paletta: Nagyon tetszik, különösen a lila szín a kedvencem a palettában.

5. Barry M: Dazzle Dust in Pearly Mauve: Nagyon tetszenek most a lila színek, és a Barry M márkát nagyon kedvelem, így szívesen kipróbálnék tőlük több terméket is.
6. Egy távolabbi terv/álom egy 88-as original paletta a Coastal Scents-től. Szeretnék kicsit kísérletezni a sminkekkel, amint időm engedi majd, és lesz szabadidőm. :) Viszont ehhez mindenképpen több színre lesz szükségem, mint ami jelenleg a készletemben van. Ez a paletta ütné a Barry M pigmenteket, és talán a Sleeket is. De az a paletta valamiért nagyon kedves nekem.

7. Avon szemhéjpúderalap: Már régóta szeretnék kipróbálni egy ilyen terméket, de még nem jutottam el a megvalósításig. Viszont most nagyon jó áron lesz kapható az Avonban, és kíváncsi lettem rá. Nagyon esélyes, hogy megrendelem a katalógusból. (képet nem tudok mutatni, mert ez új termék lesz, ezért még nincs a neten kép róla.)

Kézápolási termékek:
8. Essence limitált téli kollekciós kézkrémek: Ezek közül akkor fogok vásárolni, ha valamelyik illat megfog. Még van a tavalyiból, mivel a leárazásban sikerült beszereznem (tesómon keresztül, itt is köszi!). :)
Van a listámon olyan termék, amit ti is szívesen kipróbálnátok/megvennétek?
- képek: google, saját -

1 megjegyzés:

  1. A leárazott kézkrémet szívesen :D Én is kíváncsi vagyok az újakra is. :D

    VálaszTörlés