2013. január 21., hétfő

TESZT: Avon Supershock szemhéjpúder alap

Az első idei Avon katalógusból legjobban ez a termék keltette fel az érdeklődésemet, mivel mindig is szerettem volna kipróbálni egy ilyen szemhéjpúder alapot. Végül nem kellett sokáig győzködnöm magamat, megrendeltem ezt a terméket. Kedvező, 849 forintos áron lett az enyém.

Nézzük a véleményemet róla!
CSOMAGOLÁS:
Egy ilyen kis picike fekete papírdobozban érkezik, amin csak azt látjuk, hogy szemhéjalapot kaptunk. A tetején a "Light beige" felirat szerepel. Viszont ez ne tévesszen meg senkit, ettől még valóban azt a terméket kaptuk, amit rendeltünk. Bár bízom benne, hogy vagy a katalógusban feltüntetik, hogy ez ebben a színben kapható, vagy "elfelejtik" a dobozra rátenni. :) Teljesen feleslegesnek tartom, hiszen nincs belőle több árnyalat, amennyire én tudom.
Masszív üvegben kapjuk a terméket, fekete, minimál tetővel. Nagyon tetszik az üvegcse kialakítása, és ez a minimál stílus is. :)
ILLAT:
Nincs illata, így egyáltalán nem zavaró sminkeléskor.
ÁLLAG:
Nagyon könnyű, habos állaga van.
HASZNÁLAT:
Mivel viszonylag hamar beleolvad a szemhéjba, így gyorsan kell dolgozni. Köszönhetően a habos állagnak, kevés is elég belőle. Azt tapasztaltam, hogy a szemhéjpúderek színét valóban erősíti (bár leginkább Sleek termékekkel próbáltam, amik önmagukban is pigmentáltak, ezért nem olyan nagyon, de érezhetően pigmentáltabbak lettek a színek), nem ül be a redőkbe, nekem 8-10 órákat simán bírt.

ÖSSZEGZÉS:
Úgy voltam vele, hogy megrendelem, és ha nem jönne be, hát nagy gond, akkor elfelejtem a szemhéjpúder alapokat. Nekem tetszik ez a termék, örülök, hogy megvásároltam. Nemcsak tartóssá, de pigmentálttá is teszi a szemhéjpúdereket! :) Ár-érték arányban szerintem jó termék, 3 g-os kiszerelésben érkezik, ami jó sokáig elég, a habos állag miatt is, hiszen kevés is elég 1-1 szemhéjunkra. Nagyon meg vagyok vele elégedve, merem ajánlani mindenkinek, aki még nem próbált ilyen terméket, illetve azoknak is, akik még nem találták meg a tökéletes szemhéjpúder alapot.
(A krémmánián itt találjátok meg az eddigi értékeléseket.)

Mit gondoltok erről a termékről? Megvásárolnátok?

5 megjegyzés:

  1. Köszi, hogy leírtad a véleményt, engem nagyon érdekelt, mert gondolkodtam hogy megrendelem ezt a terméket. Végül most nem kértem, mert ha használok alapozót, nem tudom mennyire van értelme még plusz egy ilyen krémnek. De ezek szerint jó :) majd még megfontolom..

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. örülök, h nemhiába írtam meg a véleményt! :)
      remélem hasznos volt!

      Törlés
    2. bocsi, hogy csak így ismeretlenül írok, de szerintem az a tuti, ha a szemhéjadra nem "sima" alapozót használsz, hanem szemhéjalapozót. legalábbis én így szoktam :)

      Törlés
  2. Nekem az nem tetszik, hogy tégelyes, egyre kevésbé szeretem az ilyeneket :D
    De így a leírásod alapján pozitívan csalódtam :]

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. miért nem kedveled a tégelyes termékeket?
      nekem tetszik a kis üvegcséje. :D

      Törlés