2013. január 15., kedd

TESZT: Essence 24h hand protection balm - winter edition kézkrémek

Nagyon vártam már az Essence téli kiadású kézkrémeit, melyekkel tavaly találkozhattunk először. Akkor nem vásároltam meg egy kézkrémet sem, tesóm viszont meglepett egy akciós epres muffin illatúval. Vagyis én fizettem, de Ő talált rá. :)
Idén már nagyon vártam a kézkrémeket, mert tetszett a tavalyi és gondoltam, ha lesz olyan illat, ami tetszik, biztosan vásárolok majd belőle. Aztán elég későn kaptuk az infot, hogy Müllerekben már megvolt ez a trendkiadás, ezért Pesten már kb. sehol nem is volt. Végül vidéken, Kaposváron sikerült beszereznem két illatban is, az almás-fahéjas, illetve a karamellás forró csoki illatút.

Nézzük is a véleményem ezekről a kézkrémekről!
Elsőnek az almás-fahéjas puncs illatú kézkrémről mondanám el a véleményem.
ILLAT:
Az üzletben csak a tubusból szagoltam meg a krémet, így döntöttem el, hogy melyik az, amelyik velem jön haza. Ennek az illata erőteljesebben érződött, mint a két másik krémé, nagyon kellemes, valóban almás-fahéjas illat ütötte meg az orromat. :) Használat közben ez az illat némileg változott, még fűszeresebb lett, jobban emlékeztetett a mézeskalácsra, ami szerintem nem rossz, bár a mézeskalácsos chai latte illatú egyáltalán nem volt mézeskalács illatú. Persze lehet felkenve egészen más. Mindent összevetve az illata tetszik, sokáig érződik, bár tudjuk, hogy a 24 órás hatás nem igaz. Naponta 2-3-szor szoktam kézkrémet használni, és órákig érződött az illata. Igazi téli illat! :)

HASZNÁLAT/ÖSSZETEVŐK:
Használata nagyon egyszerű, kevés krém is elegendő, hamar beszívódik, nem hagy zsíros érzetet maga után. Shea vaj és kókuszolaj gondoskodik a hidratált kézről. Semmi rosszat nem tudok róla mondani, bár bevallom, nem is szeretnék. :) Nagyon elégedett vagyok vele, ráadásul a shea vaj, mint összetevő még az ekcémás kézre is használható, jót tesz neki, így akinek előfordul az ekcéma, nyugodtan megvásárolhatja!

CSOMAGOLÁS:
Nagyon jópofa tubusos kiszerelésű kézkrém, amely 75 ml-t tartalmaz. Szeretem ezeket a csomagolásokat, tavaly is nagyon tetszettek. A kupak rész jól záródik, ami mindenképpen pozitívum!
Végül az áráról néhány szót ejtenék. A Müllerben vásároltam őket, egyenként 445 ft-ért, ami szerintem teljesen rendben van ennyi krémért.

Nézzük meg a másik kézkrémet is, bár itt csak az illatáról fogok külön írni, hiszen minden mást elmondtam már róla az imént, csak önmagamat ismételném, ha még egyszer leírnám az észrevételeimet a használatáról, csomagolásáról. Tehát a karamellás forró csoki illatú kézkrém:
ILLAT:
Nagyon kellemes, édeskés illatot éreztem, amikor először megszagoltam az üzletben. Kevésbé lehetett érezni így, mint az almás-fahéjasat, de ez az, ami nekem már az üzletben is jobban tetszett. Kedvelem az édeskés illatokat, így nálam ez tuti befutó. Szintén órákig érezhető az illata, ami használat közben kicsit más, mint a tubusban, de így is nagyon kellemes. Tényleg karamellára, és csokira emlékeztet az illata, és annyira találóak a képek is a kézkrémek csomagolásán! :) Nagyon tetszik, biztosan sokáig jó barátom lesz.

Végül egy kis összegzést készítettem, méghozzá arról, melyik kiadás tetszett jobban, így, hogy már mindkettőből van 1-2 termékem. A tavalyi kiadásból az epres muffin illatú kézkrém nekem a nr. 1, utána jön a karamellás forró csoki az ideiből, végül az almás-fahéjas. Mind a két kiadás ugyanolyan kellemes, használatára, csomagolására ugyanazok jellemzőek, és igazak, amiket elmondtam az idei krémekről is. Csak ajánlani merem ezeket a krémeket, nekem nagyon bejöttek. Mindenki megtalálja a hozzá illő illatokat, legyen az fűszeres vagy édes.

Ti már megvettétek valamelyik krémet? Melyiket (tervezitek)?

6 megjegyzés:

  1. De utálom, hogy itt a "tanyán" még mindig nincs :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. azt hiszem hamarosan kikerülnek dm-ekbe és rossmann-okba is :) ezért is akartam időben megírni a véleményemet.
      (anyának tegnap vettünk müllerben, de utolsó darabok vannak már csak. ez pedig szerintem bíztató, mert talán azt jelenti, h már jön a többi boltba is)

      Törlés
  2. Nagyon jól hangzik. Meglehet, hogy kipróbálom a csokisat :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) nekem az lesz a kedvencem az újak közül. sajnos a mézeskalácsos chai latte illatú nekünk túl mű volt.

      Törlés
  3. Thank you very much for the lovely comments you leave on my blog. Im looking forward to getting back to blogging soon, i promise i wont be gone long! xx

    VálaszTörlés